
השלטים הייחודיים הוצבו במוקדים מרכזיים בעיר בני ברק, ומעוררים סקרנות והנאה בקרב הולכי הרגל. רבים עוצרים, לוחצים על הכפתור, ומופתעים ממוזיקה באווירת החג שמציפה את הרחוב.

ש
איך מתחייבים למחיר הנמוך בישראל?
אסף מגידו|מקודם
מדובר ביוזמה חווייתית כחלק מקמפיין האיחולים של קוקה-קולה לשנה החדשה. הקמפיין מעביר מסר של איחולים מלאים באופטימיות ותקווה לשנה טובה.
בקוקה-קולה מציינים כי מטרת הפעילות היא להעביר תחושת אופטימיות מלאת תקווה ואיחולים לשנה החדשה ולהפוך רגעים קטנים ברחוב לחלק מהתחושה הסובבת את החג.
0 תגובות