שוב מחדל כשרות בשטראוס

מחדל: גלידות שטראוס חלביות סומנו כ"פרווה"

כשל כשרות חמור בחברת הגלידות שטראוס: החברה סימנה ככל הנראה בחותמת פרווה גלידות שהתבררו כחלביות. אריזת החיסכון עם הסימון המוטעה פופולרית מאוד בקרב הציבור החרדי, וקיים חשש כי שומרי כשרות רבים נכשלו. ומה אומרים בחברת יונליוור? (צרכנות)

שושי מילר | כיכר השבת |
הגלידה החלבית סומנה כפרווה (צילום: שאטרסטוק, צילום מסך)

שערוריית כשרות חמורה בחברת הגלידות שטראוס, גלידות חלביות סומנו ככל הנראה כפרווה.

החברה הודיעה היום (ה') על איסוף הגלידות הבעייתיות מרשתות השיווק. הגלידה שתאסף היא אריזת החיסכון של 2 ליטר שוקו-עוגיות-וניל צ'יפ.

אריזת החיסכון עם הסימון המוטעה פופולרית מאוד בקרב הציבור החרדי, וקיים חשש כי שומרי כשרות רבים נכשלו. מכיוון שהגלידות סומנו כפרווה ייתכן שנאכלו בסמוך לארוחה בשרית.

המחדל עשוי להיות משמעותי לא רק בעקבות הבעייה הכשרותית החמורה שהוא יוצר, אלא גם בקרב אלרגיים לחלב.

סיבת הסימון המוטעה היא ככל הנראה טעות דפוס על מכסה אריזת המוצר.

חברת יונליוור (לה שייך מותג "גלידות שטראוס") הודיעה בתגובתה הכללית, כי האיסוף שמתבצע הוא לאריזות הנושאת את תאריך אחרון לשימוש 18-17 באפריל 2014 וכן כי צרכנים הרגישים לחלב ומוצריו מתבקשים שלא לצרוך את המוצר.

כיכר השבת פנה אל חברת יונליוור בבקשת תגובה, לגבי המשמעויות לשומרי הכשרות, אך זו לא הגיעה עד לסגירת הכתבה.

אין זו הפעם הראשונה שחלות בעיות כשרות מסוג זה בגלידות שטראוס. ב-2011 הודיעה החברה כי היא אוספת מהמדפים שלגון בשם שפיץ שיצא במהדורה מוגבל לקראת פסח, בעקבות כך שהודפס עליו "כשר פרווה" למרות שהשלגון היה חלבי.

בעקבות הטעות הקודמת, הוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א בקשה לתביעה ייצוגית על סך של 10 מליון שקל בשם שומרי הכשרות. מכיוון שנגרם לטענת העותרים נזק "לחופש הבחירה" של הצרכנים שומרי הכשרות.

יש ברשותכם את גלידת השוקו עוגיות וניל צ'יפ? נכשלתם? אלרגיים לחלב? תוכלו לפנות לחברה במוקד שיתוף הצרכנים שלה בטלפון 1-800-77-00-88.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר