נעים להלביש

משחק הטריוויה האינטראקטיבי של 'שרייבר'

כולנו מתאבזרים בהלבשה לקראת חג הפסח הקרב, למה לא להרוויח על הדרך? • קונים, משחקים בקו התוכן ויכולים לזכות בפרסים שווים • אל תפספסו את המשחק של העונה (צרכנות)

אפשרות לזכות בפרסים שווים (צילום: יח"צ)

כולנו מתאבזרים בהלבשה לקראת חג הפסח הקרב, למה לא להרוויח על הדרך? קונים ממוצרי 'שרייבר', משחקים בקו התוכן שמספרו 03-7763888 ויכולים לזכות בפרסים שווים!

חופשה מפנקת בחו"ל, סופ"ש זוגי מפנק, ו-5 זוכים ב500 ₪ ברשת קידישיק!

עם המותג 'שרייבר' אחת מהחברות המובילות בישראל להלבשה תחתונה, גרביים ותלבושות אין צורך לערוך היכרות.

עשרות שנים הם מייצרים באהבה לקהל הלקוחות הנאמן שגדל עם השנים והפך את המותג הביתי למשפחת מותגים ענקית המשווקת את מוצרי המותג שלה בעשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ.

חשוב לדעת, שבשנים האחרונות קבלה 'שרייבר' את הזיכיון לשיווק מותגי הלבשה בינלאומיים בישראל. ההצלחה של מותג 'שרייבר' נזקפת ללא ספק בזכות האיכות המעולה של המוצרים, הטרנד העיצובי המוקפד והנוחות הבלתי מתפשרת.

לקראת חג הפסח, יצאה 'שרייבר' בפעילות כיפית ושווה לכל המשפחה. קונים ממוצרי המותג 'שרייבר' בחניות הבית או בחנויות הנבחרות ברחבי הארץ, שומרים על חשבונית הקניה, מתקשרים לטלמסר 03-7763888 נרשמים, משחקים ויכולים לזכות בפרסים שווים והפתעות שלא נגמרות!

פרס ראשון חופשה מפנקת באירופה - לאוורר את הראש מטרדות היומיום הלוחצות, לנשום אוויר אירופאי נקי, וליהנות מנוף עוצר נשימה.

פרס שני סופ"ש זוגי מפנק - לשבור שגרה, 'למסור' את הילדים לסבא ולסבתא ולצאת לשבת של שקט בצימר שקט בצפון הקסום, לקבל כח ולחזור רעננים ושמחים לשגרה ברוכה וטובענית.

חמישה זוכים בשוברים על סך 500 ₪ ברשת קידישיק - אין יותר כיף לאמא מלהלביש את צאצאיה בסטים מהממים של המותג 'קידישיק' המתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק בגדי ילדים אופנתיים. פינקנו אותך (ואותם) בקניה מהנה ושווה.

הפעילות עד לתאריך 22.4.14. בכפוף לתקנון הנמצא במשרדי החברה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר