נלחמים בנגיף

הסגר כללי: זו מפת החסימות ביום העצמאות

במשטרת ישראל נערכים בשעות אלו לקראת הסגר הכללי שיוטל על מדינת ישראל, כפי החלטת הממשלה • במשטרה פרסמו את מפת החסימות ברחבי הארץ • נשארים בבית (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במשטרת ישראל נערכים בשעות אלו (שלישי), ערב יום העצמאות, לקראת הסגר הכללי שיוטל על מדינת ישראל, כפי החלטת הממשלה. במשטרה פרסמו את מפת החסימות ברחבי הארץ.

בהחלטה הממשלה הוחלט כי החל מהיום בשעה 17:00 ועד למחר בשעה 20:00 יוכל אדם לצאת מביתו רק לצורך הצטיידות בתרופות ובמוצרים חיוניים בלבד וקבלת שירותים חיוניים בלבד בתחום יישוב מגוריו, אלא אם בתחום זה לא קיימים שירותים אלו, ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו.

מהמשטרה נמסר כי: "על פי החלטת הדרג המדיני ובהתאם לעדכון תקנות לשעת חירום שנכנסו לתוקפן החל מהיום, המשטרה תגביר את פעילות האכיפה והפיקוח ברחבי הארץ ותפעל לאכוף את התקנות למען שמירה על בריאות הציבור".

מפת החסימות. החל מהשעה 17:00

במשטרה ציינו כי החל משעות הצהריים, מיקוד הפעילות האופרטיבית יתבצע בפריסה ארצית של 44 מחסומים בצירים המרכזיים, שיצרו רצף של חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני וזאת במטרה לאכוף את קיום התקנות וצו בריאות העם.

במשטרה הדגישו: "לצד המחסומים יפעלו מאות ניידות ושוטרים שיבצעו סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ תוך ביצוע מחסומים מדלגים ואכיפה תוך כדי תנועה, ויאתרו אזרחים שלא יפעלו עפ"י ההוראות.

"אנו מדגישים בפני הציבור, להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים ולהישמע להנחיות על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל".

כזכור, בהודעת משר ראש הממשלה ומשרד הבריאות נאמר: "משרד הבריאות שב ומדגיש כי על האזרחים לחגוג את יום העצמאות בבתיהם. לא תתאפשר רכישה של מזון במהלך ערב יום העצמאות ויום העצמאות עצמו. תתאפשר יציאה מהבית להתאווררות ופעילות גופנית בקרבת הבית (בהתאם לתקנות), בהתאם למתכונת שחלה בליל הסדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר