אף אחד לא נותר מאחור:

'כלל' ביטוח היחידה שהמשיכה כרגיל את ביטוח הנסיעות לאומן

בעבודה משותפת עם סוכני הביטוח מהמגזר החרדי, חברת 'כלל ביטוח' הינה היחידה מבין חברות הביטוח שהמשיכה כרגיל את ביטוח הנסיעות לאומן למחוסנים ולא שללה את האפשרות מרבבות הנוסעים. מדובר בצעד משמעותי, שכן אלפי אנשים שוהים בתקופה זו בעיר אומן שבאוקראינה לקראת ראש השנה, ובהחלטה זו אפשרה החברה את המענה הבסיסי של ביטוח בריאות לנוסעים הרבים (ביטוח)

"מדובר בהחלטה ראשונה המאפשרת את המשך הביטוחים לחו"ל למרות נסיגתן של חברות אחרות" (צילום: שאטרסטוק)

כלל, חברת הביטוח המובילה, הינה היחידה שקיבלה החלטה משמעותית להמשיך ולבטח את הנוסעים הרבים שנסעו לפקוד את הציון הקדוש בעיר אומן שבאוקראינה. לקראת ראש השנה, כאשר רבבות אנשים טסים לאומן, חברות רבות החליטו שלא להעמיד ביטוח עבור אותם נוסעים בשל הסיכונים מנגיף הקורונה. חברות שאפשרו לעשות בכל זאת ביטוח נסיעות לאומן, ייקרו את השירות באופן ניכר ולמעשה הפכו את הביטוח למוצר יקר וקשה להשגה.

בהחלטה מושכלת, לאחר שיחות ממושכות עם סוכני הביטוח והקהילות, הוחלט ב'כלל ביטוח' להמשיך לבטח את המוני הנוסעים מתוך ראיית שירות רחבה המכירה את הצורך בביטוח נסיעות לפוקדים את אומן בראש השנה.

"אנו מבינים את הצורך בביטוח נסיעות עבור הנוסעים לאומן", אומר שלומי תמן, משנה למנכ"ל ומנהל מערך הסוכנים ב'כלל'. "לכן, לאחר חשיבה מעמיקה והכרת הסיכונים, החלטנו להמשיך להעמיד את האפשרות לביטוח נסיעות כרגיל ולא למנוע את האפשרות מהמוני הנוסעים. אנחנו יודעים לתת פתרונות לציבור גם במקרים שפשוט יותר להימנע מכך, ולכן מתוך חשיבות העניין החלטנו להעמיד את הפתרונות הללו לציבור".

ב'כלל' מציינים כי ההחלטה הגיעה לאחר שיחות עם סוכני ביטוח והבנה מדויקת של הצורך. "מדובר בהחלטה ראשונה המאפשרת את המשך הביטוחים לחו"ל למרות נסיגתן של חברות אחרות", אומר דיויד ארנון, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות ב'כלל'. לאחר שהצורך עלה בשיחותינו עם הסוכנים והקהל, ובהתאם להבנה כי מדובר בצורך הכרחי ובעל חשיבות, החלטנו על המשך מתן ביטוחי נסיעות המעניקים שקט נפשי מפני טיפולים ואשפוזים בחו"ל, ככל וישנו צורך בכך".

יצוין כי פוליסת הביטוח לנסיעה לאומן על ידי 'כלל ביטוח' ניתנת לרכישה באמצעות סוכני הביטוח, וזאת בתקווה שלא תבוא לידי מימוש וששלוחי המצווה ישובו בשלום ובבריאות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר