השריפה בבית שמש

הלווית הילד נחמן ביטון ז"ל תתקיים היום

מאות בני העיר בית שמש ילוו היום למנחות את הילד נחמן ביטון שנספה בדליקה שפרצה בבית הוריו. בהלוויה ישתתפו בכירי עיריית בית שמש ובהם ראש העיר משה אבוטבול (דיין האמת)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הילד נחמן ביטון ז"ל (צילום: משה איפרגן)

מאות בני אדם צפויים ללוות היום (רביעי) למנוחות את הילד נחמן ביטון ז"ל בן ה-7 שנשרף למוות בשריפה שפרצה לפני יממה בביתו בשכונת רמת ב' בבית שמש.

ההלוויה תתקיים בשעה 15:00 בצהרים בבית העלמין בעיר מגוריו בית שמש. בהלוויה צפויים להשתתף, השכנים וקרובי המשפחה בהם בכירי העירייה ובראשם ראש העיר, משה אבוטבול, שטס עם המנוח ואביו לפני כמה חודשים לקברו של רבי נחמן מברסלב באומן.

משפחת ביטון משתייכת לחסידות ברסלב. הילד נחמן ז"ל, התחנך וגדל בתלמוד תורה של חסידות חב"ד הנמצא בשכונת רמת בית שמש ב' ובו לומדים עשרות ילדים מכלל החסידויות.

בתוך כך, דוברת בית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים, מסרה ל"כיכר השבת" כי "האימא ושני ילדיה שנפגעו בשריפה בבית שמש ואושפזו בהדסה עין כרם, שוחררו לביתם".

הדוברת הוסיפה כי מצבו של האב מאיר שניסה להציל את בנו המנוח וכתוצאה מכך נפצע, מוסיף להיות קשה וכי הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים.

איציק, שכן של המשפחה ספד למנוח. "נחמן היה ילד שקט וחברותי מאוד. היינו רואים אותו משחק עם הילדים האחרים בשכונה. תמיד מספרים דברים טובים על נפטרים אבל באמת שהדברים הטובים שתשמע מעתה על המנוח נכונים. הוא באמת היה ילד טוב".

יעקב שכן אחר סיפר כי "מדובר במשפחה מדהימה, הם חברים טובים שלנו. תמיד הבית שלהם פתוח לרווחה. אין אצלם את התשובה 'לא', תמיד הם משיבים בחיוב כמעט לכל בקשה. נחמן ז"ל היה ילד מקסים, תמיד חייך לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר