הצעיר שקרס ברחוב

נינו של חבר ה'מועצת': הבחור ברוך טאוב ז"ל

הצעיר החרדי שהתמוטט מוקדם יותר היום בפתאומיות באמצע הרחוב הבני-ברקי, לעיני עוברים ושבים, ונפטר לאחר מכן - הוא הבחור ברוך טאוב בן ה-29, נינו של בעל ה'אז נדברו' (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בחשוון תש"פ | 19.11.19
זירת האסון (צילום: דוברות ארגון הצלה)

הבחור ברוך טאוב, תושב שיכון וויז'ניץ בבני ברק, הוא הצעיר החרדי שהתמוטט מוקדם יותר היום (שלישי) בפתאומיות באמצע הרחוב, לעיני עוברים ושובים, ונפטר.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', בשעות הבוקר המאוחרות אירע אסון בעיר התורה והחסידות, כאשר צעיר חרדי שהלך ברחוב אהבת שלום, קרס לפתע ונזקק להחייאה של מתנדבי ארגון 'הצלה'.

אהרל'ה קליין ומוישי פרנצויז, חובשים באיחוד הצלה שהגיעו למקום, תיארו: "ביצענו בו פעולות החייאה בזירת האירוע עד להגעת ניידת טיפול נמרץ. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבו מוגדר אנוש".

כאמור, בהמשך למרבה הצער נאלצו רופאי בית החולים לקבוע את מותו של הצעיר, וכעת ניתן לפרסם שהינו ברוך טאוב ז"ל, בן 29 בלבד, הגר בבית הוריו שבקרית ויז'ניץ.

המנוח, בן לרב חיים ולמרת מלכה, הוא נכדו של בעל ה'בירור הלכה', הגרי"א זילבר זצ"ל, ונינו של חבר מועצת גדולי התורה באגודת ישראל, הגאון רבי בנימין זילבר זצ"ל בעל ה'אז נדברו'.

הסב הגדול, הגר"ב זילבר זצ"ל (צילום: בן ציון לוי, wikimedia)

ל'כיכר השבת' נודע, כי דבר פטירתו הטראגית, שנקבעה בבית החולים שיבא, נודעה לאמו, בעת שזו שהתה בבית החולים לצד מיטת האב המאושפז במקום.

"בזמן הקרוב", כך מספרים מכריו ל'כיכר השבת', "תכנן ברוך לערוך 'סיום' על כל סדר נזיקין שבש"ס, והמתין עם זה להתאוששות אביו מטיפול רפואי. כמה מצער שהוא הסתלק ככה, לפני הסיום שכל כך ריגש אותו".

יצוין, כי הלוויתו של ברוך ז"ל היתה צפויה לצאת בשעה 14:30, אך עיכוב טכני-משפטי צפוי מצד המשטרה מנע זאת. לאחר טיפול מסור של ארגון 'זק"א תל-אביב', כמו גם מנהל המחלקה המשפטית בזק"א מיכאל גוטווין, העיכוב הוסר והגופה שוחררה לקבורה.

יחיאל גולדמן, קמב"צ זק"א-ת"א, סיכם: "מדובר במקרה טראגי ועצוב מאוד. לאחר מאמצים מרובים, הצלחנו להשיג ויתור על נתיחת הגופה, כך שבוצעה לה אך ורק בדיקה חיצונית, במכון לרפואה משפטית".

ההלוויה תצא, כך נקבע לבסוף, בשעה 21:00 מבית הוריו של ברוך ז"ל, ברחוב גבעת פנחס 8 בבני ברק, בדרכה לבית העלמין סגולה בפתח תקווה, שם ייקבר - כשהוא מותיר אחריו את הוריו ואת אחד עשר אחיו ואחיותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר