אסון במודיעין עילית

פעוט בן שנה נפטר כתוצאה מ'חיידק טורף'

אחרי כמה ימים בהם הותקף בידי 'חיידק טורף', והידרדרות משמעותית במצבו, קרסו בבית החולים שערי צדק מערכות גופו של חיים ברייטשטיין ז"ל בן השנה, ממודיעין עילית (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בטבת תש"פ | 04.01.20
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

אסון במודיעין עילית: פעוט נפטר היום (שבת) בבית החולים, לאחר מספר ימים בהם הותקף בידי 'חיידק טורף'.

חום גופו של התינוק, חיים ברטשטיין ז"ל בן השנה וחודשיים, טיפס בימים האחרונים, והוא הובהל בסוף השבוע האחרון לבית החולים שערי צדק.

הרופאים אבחנו כי מדובר ב'חיידק טורף', היום כאמור הידרדר מצבו של הפעוט, וב'שערי צדק' נאלצו לקבוע את דבר פטירתו.

אביו של התינוק הוא הרב עמרם ברייטשטיין, תושב שכונת ברכפלד וקרוב משפחתו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין. האם השכולה, היא בתו של הרב שלמה סלנט ממודיעין עילית.

טרם ידוע מועדה המדויק של הלוויה, שתתקיים הערב.

מבית החולים שערי צדק נמסר: "למיון ילדים הובא לפנות בוקר פעוט בן שנה וחודשיים, עם מספר ימי חום גבוה במצב כללי לא טוב. הפעוט נבדק, טופל באנטיביוטיקה והוחל בירור לגורם המחלה".

"לאחר שעות בודדות מצבו של הפעוט הדרדר במהירות למצב של קריסת מערכות. צוות רחב ובכיר של מומחי מיון ילדים וטיפול נמרץ ילדים ששהו בבית החולים, ביצעו בפעוט במשך זמן רב פעולות החייאה, אולם לצערנו הפעוט נפטר".

עוד נמסר, כי "מתוצאות הבדיקות שנעשו לפעוט עם הגעתו למיון, זוהה בתרביות הדם חיידק מסוג סטרפטוקוק A, אשר מוכר לעתים כגורם למחלה סוערת במיוחד, והוא זה אשר הביא לפטירתו. אנו משתתפים בצער המשפחה".

מנהל בי"ח ע"ש וילף לילדים בשערי צדק, פרופ' יחיאל שלזינגר, הוסיף: "הפעוט הגיע אלינו לפנות בוקר לאחר מספר ימים בהם סבל מחום. התחלנו מיידית בבדיקות וטיפול אנטיביוטי, אולם לאחר מספר שעות מצבו הידרדר במהירות.
בשל ההידרדרות המהירה עלה החשד כי מדובר בחיידק אלים ואכן תוצאות הבדיקות שהתקבלו איששו את האבחנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר