פטירה פתאומית

לאחר 20 שנות סבל: העיתונאי החרדי הוותיק הלך לעולמו

אחד מוותיקי הכתבים החרדיים, שנחשב לפורץ דרך ועל שמו רשומים חידושים רבים בעולם התקשורת החרדי, הלך היום לעולמו בגיל 57, לאחר שנים רבות בהן סבל מייסורים מרים | הלוויה - היום (דיין האמת)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ישי ויינר ז"ל (צילום: מתוך חדשות 10, שאטרסטוק)

מפורצי הדרך בתקשורת החרדית: בשעות האחרונות (רביעי) הלך לעולמו ר' ישעיה (ישי) ויינר, מוותיקי העיתונאים החרדיים, לאחר שנות סבל.

ויינר נולד בל"ג בעומר לפני 57 שנים לאביו ר' יחיאל גרשון ווינטרוב זצ"ל ולסבו, רבי אהרון ווינטרויב, בעל מח"ס דביר אהרון ומחושבי חסידי סטריקוב.

למרות הבית החסידי בו גדל, ויינר התחנך בישיבת גרודנא שבאשדוד (ובהמשך גם בישיבת פוניבז'. ח"ב), והתחבב על ראשי הישיבה, בשל כשרונו הרב והתמדתו הגדולה.

בהגיעו לפרקו הוא נישא לרעייתו שתחי', בתו של ר' יואל לוין ז"ל, מהבעלים של דפוס לוין בעיר פתח תקווה, הזוג קבע את משכנם בעיר בני ברק.

שנים ספורות לאחר חתונתו, הוא החל את דרכו בעולם התקשורת החרדית, כאשר בהתחלה היה כותב ועורך בשבועון יום השישי, ולאחר מכן שימש כעורך ברשת קו עיתונות דתית.

בדרכו הייחודית והמרתקת ויינר הצליח להכניס מושגים חדשים לעולם התקשורת החרדי הלא-מפלגתי, דברים שהיו בזמנו חידוש גדול והיום נראים לנו טריוויאלים, כמו נייעס מגזרי, תמונות רבנים ועוד.

לפני כעשרים שנים, חלה ויינר ב'טרשת נפוצה' ונאלץ לנוע ממקום למקום עם הקולנועית שהועמדה לרשותו ונהפכה כבר לסימן ההיכר הקבוע שלו.

למרות המחלה הקשה שגם הפריע לו בתפקוד, ויינר, הקפיד על שלוש תפילות ביום במניין וכן על שיעורים יומיים, כאשר לפני כשנה אף זכה להיכנס למרן הגר"ח קנייבסקי ולערוך סיום מסכת.

לפני מספר שנים, סיפר ויינר לחדשות 10, סיפור שעורר קידוש השם גדול, על כך שהוא התחנן בפני האדמו"ר מטהאש שיגזור עליו שיהיה בריא אך האדמו"ר סירב. כשסיפר את הסיפור המרגש, הוא חיזק את האמונה בקרב עם ישראל וזכה כאמור לעורר קידוש השם גדול.

היום כאמור הוא נפטר לאחר שחש ברע ועבר דום לב פתאומי, כוחות ההצלה והחירום שהגיעו לביתו בבני ברק, ניסו להחייאות אותו במקום, אך הניסיונות כשלו, ולמגינת לב משפחתו וידידיו הוא נפטר.

ויינר השאיר אחריו את רעייתו שתחי' ושלושה ילדים, מסע הלוויה יתקיים בשעה 17:00, והוא יתחיל בביתו ברחוב הרב קוק 30 בבני ברק, לכיוון בית העלמין ירקון שער פתח תקווה, שם הוא ייטמן למנוחת עולמים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר