Mekimi חוגגת עשור, ואתן מרוויחות

מה מחכה לכן בחנויות הרשת? קולקציה מרהיבה של בגדים עם הדפסי פרחים, בדי משבצות, חצאיות צמר, חצאיות סריג ואף בגדי ג´ינס

יוני שרעבי | כיכר השבת |

סתיו עכשיו, ניצני חורף רכים מרמזים על ימים גשומים בע"ה, חנויות הבגדים כבר עמוסות בבגדי נשים במגוון סוגים ואיכויות. בינות לחנויות השונות ניתן להבחין בחנויות הרשת המתהדרות בקולקציית סתיו חורף 2009-2010. שי לי הלאלי, מעצבת הבית מציעה שילוב של כפריות חמימה עם ניחוח רומנטי, אך שמרני במידה.

אופנת Mekimi מונה ברגע זה 10 חנויות בוטיק מעוצבות בכל הארץ. 4 חנויות בירושלים, בגבעת שמואל, אשקלון, פתח תקווה, רעננה, ובקניון בת ים, בע"ה בתוך חודש וחצי תיפתח החנות 11 בקניון איילון בר"ג. את פריצת הדרך מסבירים בעלי הרשת בכך ש"העם מצביע ברגליים". נשים מכל שכבות האוכלוסייה, הציבו דרישה לביגוד יוקרתי אך לא יקר, מכובד וצנוע ובזה הכתיבו את קצב פתיחת החנויות בזו אחר זו תוך מגמת התרחבות נוספת בקרוב.

מעצבת הבגדים, שי-לי הלאלי כהן, בוגרת שנקר, לשעבר המעצבת הראשית של אופנת "רנואר" נשים. מבינה את הנהירה הגדולה אל חנויות הרשת וטוענת שהעיצוב האלגנטי על גבול הספורטיבי, מאפשר להתלבש בצורה אופנתית אך לא מוחצנת, במראה קליל או מכובד.

שי לי הלאלי כהן מעצבת את הבגדים עבור כל עונה מעונות השנה וכמו כן את קולקציית הג'ינס, קולקציית בגדי יוקרה ואף את קולקציית האקסוסריז. בין קולבי הבגדים המעוצבים בטוב טעם ניתן למצוא מגוון חצאיות עשויות בדים שונים וטקסטורות שונות במבחר צבעים, אורכים וגזרות.

מסע הקניות בסתיו חורף זה מתחיל באופנת .Mekimi צבעי העונה השולטים הם צבעי פסטל מעושנים בקשת של צבע סגול-כחול-אפור, עם נגיעות של ורוד מעושן ושמנת. קולקציה מרהיבה של בגדים עם הדפסי פרחים, בדי משבצות, חצאיות צמר, חצאיות סריג ואף בגדי ג'ינס.

בנוסף לכך, ניתן למצוא עליוניות רבות כגון ז'קטים, מעילים, חולצות וסריגים רכים במגוון דוגמאות וסגנונות. בשל המגוון הרחב והייחודיות האופנתית, ניתן להרכיב סט ביגוד שיתאים לכל מקום ולכל אירוע.

טווח המחירים:

• חולצות: 59 - 189 ₪

• חצאיות: 159 - 299 ₪

• ג'קטים: מעילים 149- 429 ₪

• שמלות: 179- 690 ₪

חדש ב Mekimi:

אקסוסריז בקולקציה ולכל בגד!

לאחרונה נכנסה Mekimi לתחום האקססוריז המאפשרת מעטפת מלאה של מוצרים ללקוחה באמצעות אביזרים נלווים לביגוד. Mekimi מציעה מגוון רב של כובעים, מטפחות ראש, צעיפים ותיקים שיעניקו את המראה האופנתי והזוהר. את האביזרים ניתן לרכוש בכל חנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ.

בכל עת, עם הגעת הבגדים החדשים מהקולקציה לחנויות, יגיעו עימהם גם התיקים הנלווים והאביזרים המותאמים לקולקציה החדשה.

טווח המחירים:

• מטפחות/צעיפים: 29 - 89 ₪

• כובעים: 49 -89 ₪

האנשים של Mekimi...

לבעלי החברה ידע וניסיון רב בתחום הטקסטיל, האחים ניהלו באמריקה הלטינית את אחד ממותגי האופנה החזקים בעולם - אוסקר דה-לה-רנטה" - www.oscardelarenta.com .

בניסן תשס"ח החלה חברת Mekimi הישראלית לעבוד. במקביל להשקת הקולקציה הראשונה לקיץ, נפתחו חנויות בגבעת שמואל, תל אביב, ירושלים ואשקלון. בהמשך, נפתחו חנויות נוספות בפ"ת, רעננה, סנטר 1 בבירה, באלרוב ממילא וכעת גם בקניון מלחה.

למעשה, צמחה החברה בתוך פחות משנתיים, לחברה שמפעילה עשר חנויות ובעוד חודש וחצי לאחת עשרה (החנות בקניון איילון ברמת גן תיפתח בע"ה בחנוכה). במקביל, לאחר שנלמד השוק היטב, אופיינו חלק מהחנויות לפי נושאים, וכך, החנויות בגבעת שמואל ואשקלון הפכו ל"חנות סטודנט", בהן יכולות הסטודנטיות (החנות סמוכה לבר אילן) לרכוש בגדים בהנחה קבועה ומשמעותית, בהצגת תעודת סטודנט. באותה עת, הפכה החנות בתל אביב לחנות עודפים אקטיבית, המציעה פריטים מקולקציות קודמות בהנחה של 60%. אגב, כל חנויות הרשת זהות במראן ומעוצבות באותו קו עיצוב, בגוונים של קרם ולבן.

המעצבת הראשית של הרשת היא שי-לי הלאלי כהן. הבגדים שהיא ממציאה, יפהפיים אך צנועים, אופנתיים ומבוססים על מגמות אופנה וטרנדים מובילים בעולם. האופנה שלנו צנועה ומותאמת לנשים צעירות מכל גווני האוכלוסייה בישראל. מקימי גם מייצגת את כל ה"פתרונות" לנשים דתיות ומציעה תחליף ראוי לשיטת "השכבות והאלתורים", היא מלבישה את מיטב מגישות הטלוויזיה הדתיות ואלה שלא, (סיוון רהב מאיר, ריקי רט) ומובילות דעת קהל נוספת.

מאז הציבה עצמה החברה במיקומים אסטרטגיים בישראל, ניתן לראות יותר ויותר נערות ונשים הפוקדות את Mekimi ומצטיידות בבגדים שונים בשיטת "הכול כלול" – בגדי יוקרה לאירועים ומועדים ובגדים ליומיום והכול במחירים השווים לכל כיס.

מועדון הלקוחות של החברה מונה עשרות אלפי לקוחות מרוצות הנהנות ממבצעים מיוחדים, הנחות והטבות לאורך כל השנה.

סניפי Mekimi בכל הארץ:

רעננה – רחוב אחוזה 142 טל: 09-7400453

גבעת שמואל – ויצמן 2, ליד דיסקרט, טל: 03-5320158

בת ים - קניון בת ים 03-5103337

פתח תקווה – ההסתדרות 5 טל: 03-5103337

אשקלון – אלי כהן 46 טל: 08-6730815

ירושלים – כנפי נשרים 24 טל: 02-6540786, סנטר1 02-6253852, ממילא:02-6245927

משרד ראשי – סמטת שלוש 17 תל-אביב, טל: 03/5103337

בקרוב: סניף חדש בקניון איילון ברמת גן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר