כזו מנה עוד לא טעמתם

שוק החטיפים חווה בימים אלו מהפך אמיתי עם השקת מותג חדש בקטגוריה: מנה – חטיפים עם אומגה 3 המשלבים בריאות, חדשנות והנאה

יוני שרעבי | כיכר השבת |

במהלך אסטרטגי מרשים הושק לאחרונה מנה - מותג חדש בשוק החטיפים ושקדי המרק המציג חידוש עולמי - מוצרים במגוון קטגוריות וטעמים המיוצרים עם שמן קנולה בלבד, תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

במסגרת ההשקה מציגה מנה מגוון רחב של חטיפים בקטגוריות השונות שמרעננים את השוק הישראלי עם חדשנות בצורות ובטעמים, יתרונות בריאותיים חדשניים וטעם שנמצא במבחני טעימה כמועדף על פני המתחרים המובילים או לפחות טוב כמותם.

את תהליך החדירה של המותג החדש לשוק ילווה קמפיין מדיה מושקע באמצעות פרסום בראשית תחת הכותרת: "טבעי שתרצו עוד מנה".

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בבני ברק אמר מר דני דיצר – טכנולוג ראשי בחברת מנה: "מנה היא הראשונה להביא את בשורת הבריאות לשוק החטיפים ושקדי המרק. לראשונה יכולים הצרכנים ליהנות מחטיפים במגוון טעמים, שעשויים על בסיס שמן קנולה, ומשום כך עשירים באומגה 3 ממקור צמחי, בעלי אחוזי שומן רווי נמוכים משמעותית ביחס למוצרים מתחרים , ומתייחדים בהרכב תזונתי מומלץ. ההרכב הייחודי של המוצרים אינו פוגם בטעמם המשובח, שנבדק במבחני טעימה וזכה לדירוגים גבוהים בכל הקטגוריות".

בין המוצרים הבולטים של מנה שכבר זוכים לעניין רב בנקודות המכירה ורשתות השיווק:

שקדי מרק - סדרת שקדי מרק מרכיבים טבעיים בלבד המכילים רק 3.2% שומן רווי לעומת 10.9% אצל המתחרה המוביל, וכוללים אומגה 3 ממקור צמחי. בסדרה שקדי מרק, שקדי מרק XL בפורמט מוגדל, ופינוקי מרק עם בצל המכילים אבקת מרק אמיתית בטעם מיוחד המתאים לנישנוש והעשרת מרקים.

רב דגנים – מוצר חדש מסוגו בארץ. חטיף חדשני למבוגרים המכיל 4 דגנים, עשיר בסיבים תזונתיים ומכיל רק 1.7% שומן רווי ואומגה 3 ממקור צמחי. רב דגנים מתייחד בטעם קראנצ'י ועשיר למרות היותו דל קלוריות ומהווה פתרון מושלם לנישנוש בריא.

קראנצ'וס – חטיף קריספי ופריך עם אומגה 3 במגוון רב של טעמים שהשאיר את המתחרים המובילים הרחק מאחור במבחני הטעימה. חטיפי קראנצ'וס מכילים רק 3.1% שומן רווי לעומת 9.3% אצל המתחרים, כוללים אומגה 3 ממקור צמחי, ואינם מכילים חומרים משמרים, צבעי מאכל וכולסטרול.

מנה מציעה גם חטיפים נוספים כמו פרונטו, צ'יפסונים ולבבות, לצד סדרת פריכיות אורז במגוון עשיר של טעמים.

השימוש בשמן קנולה נחשב לפריצת דרך משמעותית בשוק החטיפים ושקדי המרק, שבו נפוץ השימוש בשומן דקלים וקוקוס, המוגדרים על אריזות המזון כ"שומן צמחי" או "שומן מוקשה". השומנים הללו נכללים בקטגורית השומנים הרוויים שמומלץ להפחית בצריכתם.

שמן הקנולה, לעומת זאת, הינו שומן חד בלתי רווי שהוגדר ע"י ה EFSA - הרשות האירופאית לבטיחות במזון, כ"אחד השמנים הבריאותיים ביותר בדיאטה של בני אדם".

חטיפי מנה מכילים כמות נמוכה בהרבה של שומן רווי מהמלצת הFSA, הסוכנות האנגלית לקביעת סטנדרטים בתחום המזון הפועלת מטעם מכון התקנים. הFSA התווה יעד מרכזי של הפחתת אחוזי השומן הרווי ל11% ומטה לכל אחד מתחת לגיל 5. מנה מיישמת את הנחיות הFSA ויותר מכך - כבר היום אחוזי השומן הרווי במרבית מהמוצרים נעים בין 1.5%-3% לעומת 9%-10% ומעלה אצל המתחרים, הרבה פחות מהיעד של הFSA.

ההשקה של מנה צפויה להציב רף חדש של איכויות בשוק החטיפים ושקדי המרק, בשל הרכיבים הייחודיים וטכנולוגיות הייצור החדשניות. הצרכנים ,שייחשפו לסטנדרטים חדשים של חומרי גלם איכותיים יותר בד בבד עם טעמים מגוונים, יגלו אפשרויות חדשות שלא הופיעו עד כה בשוק.

במנה מציינים כי התגובות הראשוניות של הצרכנים חיוביות במיוחד, ומוסיפים כי צפויים עוד חידושים נוספים, הן בתחום ההרכב התזונתי והם בתחום החדשנות המוצרית.

אתם מוזמנים לטעום, ליהנות ולהישאר עם טעם של עוד ......מנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר