קו ייצור שישי לקרטוני חלב

תנובה מגיבה לביקוש בעקבות הקורונה; קו קרטוני חלב חדש

תנובה נערכת להגדלת תפוקת ייצור החלב: משקיעה 40 מיליון שקלים בהרחבת מערך ייצור החלב בקרטונים במחלבת רחובות שיגדיל את הייצור בכ-20% (צרכנות)

קבוצת המזון תנובה נערכת להקמת קו ייצור נוסף של קרטוני חלב במחלבת רחובות בהשקעה של 40 מיליון שקל (צילום: דוברות תנובה)

ההשקעה אושרה כבר בינואר 2021 ובימים אלה מתחילות עבודות התשתית במחלבה לקליטת קו הייצור השישי לקרטוני חלב אשר יחל לפעול ברבעון השני של 2022

הקו החדש, אשר יאפשר הגדלת ייצור החלב בכ-20% במהלך השנתיים הקרובות, יחל לפעול ברבעון השני של 2022, ויאפשר לחברה לתת מענה לביקוש לקרטוני חלב, ביקוש שהתעצם במהלך בתקופת הקורונה.

זהו קו הקרטונים השישי שיוקם במחלבת רחובות, ובימים אלה החלו ההכנות התשתיות במחלבה לקליטת הציוד.

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה: "בשנים האחרונות אנו עדים למעבר צרכנים לצריכת חלב בקרטונים, כאשר בשנתיים האחרונות התמודדנו עם שורה של שינויים שהביאו לביקושים גבוהים עוד יותר לקרטונים, בהם המעבר של צרכנים משקיות לקרטוני חלב, הגידול הטבעי באוכלוסייה וכן מגיפת הקורונה, אשר גרמה לציבור הרחב להישאר בארץ והגדילה משמעותית את צריכת המזון בקרב התושבים בישראל. על רקע נתונים אלה אישר דירקטוריון תנובה כבר בינואר 2021 הרחבה נוספת של מערך הייצור של חלב בקרטונים, כאשר הקו החדש ייתן מענה להמשך הגידול בביקושים".

זהו קו הייצור השני לקרטוני חלב שתנובה מקימה בתוך שלוש שנים, בעקבות הגידול בביקושים ועם המעבר לצריכת חלב בקרטונים. קו הייצור הקודם הוקם במחלבת רחובות ב-2019 בהשקעה של 35 מיליון שקל. ההערכות התפעולית להקמת הקו החדש החלה בימים אלה ועלולה לגרום בחודשים הקרובים לשיבושים נקודתיים במחלבת רחובות, בה מיוצר חלב תנובה. בהתאם לכך, החברה נערכת עם פתרונות גיבוי נוספים, על מנת להבטיח אספקה שוטפת של חלב מפוקח, כמו הסטת ייצור של חלבים מועשר לטובת חלב מפוקח.

לפי נתוני סטורנקסט, ב-7 שנים האחרונות צריכת החלב בשקיות ירדה ב-21% ובהתאם גדלה הצריכה של קרטונים, בקבוקים וכדים, שמהווים כיום כ-90% מסך שוק החלב. על רקע ביקוש זה, תנובה הקימה כאמור בשנת 2019 קו יצור חמישי לקרטונים, והקו החדש שיחל לפעול ברבעון השני של השנה, יהיה הקו השישי לקרטונים במחלבה המתקדמת בישראל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר