מתחדשים לקראת השנה החדשה

נמצא המקום המשתלם ביותר לרכישות לבית לחגים

רגע לפני שחגי תשרי כאן ומתעורר הרצון להכניס אווירה של התחדשות לבית. לא תמיד מדובר בשינויים מהותיים גדולים, כמו שיפוץ וחידוש הבית. גם רכישה של מספר פריטים, רהיטים או כלים, יכול בהחלט לעשות את העבודה (צרכנות)

המקום המשתלם לעיצוב הבית (צילום: DCITY)

כמו רבים וטובים, נעשית עבודת מחקר קטנה על המקום המשתלם ביותר שבו אפשר לרכוש בצורה בטוחה וכמה שיותר זולה, את כל החלומות שאנחנו רוצים לשנה החדשה. השנה בעיר העיצוב של ישראל, דיסיטי, זה אפשרי!

בתוך חודש ה- SALE הגדול שנמצא בעיצומו בדיסיטי לקראת החגים, יצאנו לדגום מספר חנויות. בלתי אפשרי להגיע בבת אחת לכולן, משום שמתברר כי מאות החנויות יצאו במבצעים משתלמים, ביניהן רשתות שקיימות באזורים שונים בארץ ויש מבצעים שהנם בתוקף רק בסניפי הדיסיטי – כולל רשת הומס שמציעה מוצרים בשקל אחד! (על המוצר השני) עיר העיצוב דיסיטי הנה המקום המדויק ביותר עבור אנשים שרוצים איכות במחיר משתלם במיוחד.

כך למשל במסגרת גיחת ההדגמה שלנו, פגשנו בין היתר חנויות שבהן תוכלו למצוא מוצרים עבור היום יום שלכם, כמו מחסני הנמל, הומס, מחסני חשמל, מיליון כסאות, רהיטי ליזרוביץ וכמובן שמדובר ברשימה שאפילו אינה חלקית, אלא מהווה טיפה בים השפע שמוצע בעיר העיצוב.

בין החנויות שדגמנו בביקור זה, מצאנו במחסני הנמל, שולחן סלון מעוצב ויפהפה ב- 1,490 ₪ בלבד.

(באדיבות המצלם)

סט שולחנות מעוצבים לסלון ב- 940 ₪ בלבד.

(באדיבות המצלם)

במיליון כסאות, כסא פינת אוכל דגם ראמוס, בעל ריפוד בד ושלד מתכת, שנה אחריות, נמכר בימים אלו במחיר 365 ₪ במקום 777 ₪ ועוד מגוון רחב של כסאות ביותר מ-50% הנחה.

(באדיבות המצלם)

רשת הומס, שמלבישה לכם את הבית בסטייל, ממשיכה עם סייל עד ערב חג, מוצרי חשמל נמכרים ללא מע"מ – בין המוצרים נמצאים המותגים המובילים ביותר כמו האייר, טושיבה, נינג'ה, המילטון, מידאה ועוד.

(באדיבות המצלם)

ובנוסף, פריט שני ב- 1 ₪! כן כן, שקל אחד בלבד, על כל החנות (לא כולל אמגזית ומכונות קפה). בין המוצרים, מותגי ורדינון ונעמן, הומסטייל, ארקוסטיל, סולתם, פוד אפיל, נובל, מור ולבונה, דקורדו, עולם הפרח ועוד מגוון מותגים ומוצרים לכל הבית.

(באדיבות המצלם)

יותר מ- 200 חנויות שונות לעיצוב הבית, בכולן עשרות מבצעים והטבות ייחודיים לסניפי דיסיטי, מחכים לכם כדי שתוכלו להכניס את החג באווירה הרבה יותר נעימה ומשתלמת.

DCITY עיר העיצוב הגדולה במזרח התיכון, בפארק ישראל - מעלה אדומים, מציעה כ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית במקום אחד – בכל טווח המחירים. המתחם שמשתרע על פני 150,000 מ"ר של רחובות מעוצבים בניחוח של חו"ל, עושה מהפכה בתחום, הן בשל גודלו ויופיו, הן בשל המגוון החנויות והמחירים שהוא מציע בתחום עיצוב הבית. בנוסף, DCITY כולל גם מתחם יפהפה, הפיאצה -אזור המסעדות (כולן כשרות) ובעל תקרת השמים המלאכותית הגדולה במזרח התיכון.

שנה טובה ומשתלמת מתחילה בדיסיטי!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר