48 שעות של מבצעים חסרי תקדים בניו פארם

רשת ניו-פארם משיקה בשנית בימים ראשון ושני השבוע, א'-ב' בתמוז, ה03-04/11, את ה"CLUB DAY" – יומיים של מבצעים והנחות חסרי תקדים רק לחברי קלאב365 ולמצטרפים חדשים. ההנחות יחולו על כל המחלקות ברשת ועל אלפי מוצרים. כל הפרטים על המבצעים המיוחדים (צרכנות, מבצעים)

רשת ניו-פארם משיקה בשנית בימים ראשון ושני השבוע, א'-ב' בתמוז, ה03-04/11, את ה"CLUB DAY" – יומיים של מבצעים והנחות חסרי תקדים רק לחברי קלאב365 ולמצטרפים חדשים. ההנחות יחולו על כל המחלקות ברשת ועל אלפי מוצרים.

לדברי איתן ששון, המשנה למנכ"ל רשת ניו-פארם, נערכת הרשת ביומיים אלה לשיא של קניות ולטראפיק עצום של חברי מועדון. "חברי המועדון הם מנוע הצמיחה האמיתי והמהותי של הרשת, ואנו מתכוונים להפוך את ניו-פארם לבית חם ואטרקטיבי עבורם יותר מתמיד, אין לי ספק שאטרקטיביות ההנחות והיקף המבצעים שאנו מציעים ברשת לא ישאירו אף אחד אדיש", בניו-פארם צופים גידול של כ-300% במכירות הרשת ביומיים אלה לעומת ימים רגילים. קלאב365 הוא מועדון החברים הגדול בישראל המונה למעלה מ-480,000 בתי אב. חברי המועדון נהנים מהנחות גדולות לאורך כל השנה ברשתות מובילות בישראל ביניהן: המשביר לצרכן, ניו-פארם, אופיס דיפו, קשרי תעופה ועוד.

המבצעים יחולו על אלפי מוצרים מכל הקטגוריות:

מאות בשמים מובילים ב- 40% הנחה + 40% נוספים על היתרה לחברי המועדון ולמצטרפים חדשים.מאות מוצרי קוסמטיקה, איפור וטיפוח ב-1+1 מתנה + 10% הנחה נוספים על היתרה לחברי המועדון.(הזול מביניהם)

1+1 על מגוון מוצרי תינוקות שבמבצע(הזול מביניהם), ומאות מוצרים נוספים במחירים מוזלים.במחלקת הטואלטיקה: דאב תחליב רחצה 500 מ"ל רק ב-8.99 ₪ ליחידה, שמפו/מרכך של הד&שולדרס/פנטן 400 מ"ל רק ב-12.99 ₪ ליחידה, דאודורנטים של ספיד סטיק רק ב-14.99 ₪ ליחידה, דאודורנטים של אקס רק ב-13.99 ₪ ליחידה ועוד.· במחלקת הטבע והבריאות: מוצר שני ב-70% הנחה על מאות מוצרים.(הזול מביניהם)

במחלקת הנקיון: מגוון מוצרים שבמבצע רק ב 6.99 ₪ ליחידה, ומאות מוצרים נוספים במחירים מוזלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר