משרד התקשורת: "חברות הסלולר מטעות את הצרכנים"

כך עולה מבדיקה מיוחדת שערך לאחרונה אגף הפיקוח של משרד התקשורת. במשרד התקשורת הוחלט להזמין את כל חברות הסלולר ולדרוש הסברים. בשבוע שעבר דיווחנו על בדיקת דה מרקר בנושא מימוש "חוק ניתוק הזיקה" בחברות הסלולריות. החוק מאפשר לצרכנים לקנות מכשיר סלולרי בכל חנות שיחפצו, בארץ ובעולם, ובהצגת הקבלה עם שמם

שושי הלר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

בדיקה מיוחדת שערך לאחרונה אגף הפיקוח של משרד התקשורת, העלתה כי החברות הסלולריות, פלאפון, סלקום ופרטנר, אינן עומדות בכללי חוק "ניתוק הזיקה". החברות לא תמיד מקיימות את החוק, ובמקרים רבים, הנציגים מטעים את הלקוחות לגבי גובה ההחזר שמגיע להם.

כך מדווח "דה מרקר", ומוסיף כי במשרד התקשורת הוחלט להזמין את כל חברות הסלולר ולדרוש הסברים על התלונות שהצטברו. המוזמנת הראשונה היא חברת פרטנר.

בשבוע שעבר דיווחנו על בדיקת דה מרקר בנושא מימוש "חוק ניתוק הזיקה" בחברות הסלולריות. החוק מאפשר לצרכנים לקנות מכשיר סלולרי בכל חנות שיחפצו, בארץ ובעולם, ובהצגת הקבלה עם שמם, יוכלו לקבל את כל הזיכויים וההטבות שלהם זכאים לקוחות שרוכשים את המכשיר בחברה הסלולרית.

בכתבה עלה כי החסכון עשוי להגיע ל-247% ברכישה בחנויות לעומת רכישה בחברות הסלולריות, ואפשר לומר כמעט באופן גורף כי עדיף לרכוש מכשירים ברשתות המתחרות, המוזילות את הרכישה באחוזים ניכרים ממחירי החברות הסלולריות. בנוסף הרכישה העצמאית ב"שוק החופשי" מאפשרת מעבר קל יותר בין החברות.

אולם בהמשך דווח כי החברות הסלולריות לא תמיד מכבדות את התקנה, ולעתים מערימות קשיים על הלקוחות ולא מאפשרות להם לקבל כספים כשמגיעים להם כדין. כעת עולה הדבר גם מבדיקת משרד התקשורת, ונותר להמתין לתוצאות הבדיקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר