ניצחון למחאה: מכונות קפה ותה הוצבו בנתב"ג

לאחר תקופת מחאה ברשת החברתית ועל גבי העיתונות, החליטה רש"ת להציב מכונות שתייה קרה וחמה במחיר מוזל בנתב"ג. קפה במכונות החדשות יעלה לנוסעים שבעה שקלים (כלכלה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נתב"ג (צילום: פלאש 90)

המחירים כבר לא בשמיים: נוסעים רבים הלינו לאחרונה על המחירים הגבוהים ברשתות המזון בנמל התעופה בן גוריון וקבלו על-כך שישנם פערים גדולים בין המחירים בסניף נתב"ג לבין שאר הסניפים של אותה הרשת הממוקמים ברחבי הארץ, התלונות הביאו את רשות שדות התעופה לנקוט היום בצעד שיוריד דרמטית את המחירים.

אלפי הנוסעים שהגיעו היום לנתב"ג גילו כי באולם הנוסעים היוצאים בטרמינל 3, הוצבו מכונות אוטומטיות ובהן שתייה קרה וחמה, בעלות זולה באופן משמעותי מהמחירים בבתי הקפה במקום: מחיר כוס תה - שישה וחצי שקלים ואילו כוס קפה תעלה שבעה שקלים.

ברש"ת אומרים כי בכוונתם להציב מכונות נוספות כבר בימים הקרובים, מדובר במכונות לממכר כריכים במחיר מוזל.

בנוסף לכך, אלו שרכשו טיסות מוזלות ויגיעו אל טרמינל 1, ייהנו מארוחה עסקית הכוללת מאפה או כריך ושתייה, כל זאת בעלות 22 שקל. לרוכשים תינתן אפשרות לקחת עימם את הארוחה אל המטוס.

ברשות שדות התעופה אמרו ל-TheMarker כי "הנהלת רש"ת החליטה על הורדת מחירי קפה וכריכים באולם היוצאים, וכפי שנאמר לא אחת - הרשות קשובה לרחשי הציבור ולצרכיו. לפיכך, בחנה הנהלת רש"ת את הנושא וקיבלה החלטות אשר חלקן בוצעו באופן מיידי וחלקן יתבצעו בימים הקרובים. אנו מבקשים להדגיש כי תחום המזון בנתב"ג מפוקח ע"י הרשות באופן שוטף ועל בסיס יומיומי, הן מבחינת טיב השירות והן מבחינת רמת המחירים, והכל בהתאם להוראות החוזים".

יוזם המחאה, שחר תורג'מן, מנכ"ל קבוצת הדקה ה-90, אמר: "הוכח שמחאה חברתית מוצדקת וממוקדת יכולה להצליח ושגם חברות עסקיות מובילות יכולות לתרום מהכוח והמשאבים שלהן לתועלת הציבור. בשבועות האחרונים יזמנו והובלנו מאבק עיקש להורדה ופיקוח על מוצרי המזון בנתב"ג ואנחנו שמחים שלמרות ההתנגדויות בדרך, הנהלת נתב"ג ורש"ת הוכיחה שהיא מסוגלת להיות קשובה לרחשי הלב של הציבור. אנחנו מברכים על היוזמה הצרכנית החשובה בשיאה של עונת התיירות, שתקל על מיליוני הישראלים שיעברו בנתב"ג בקיץ הקרוב ומקווים לראות את פירותיה לאורך זמן".

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) אמר: "כל נושא התעופה בעולם היה מאוד יקר עד הטיסות המוזלות (Low Cost). מה עשו? חברות שאתה לא מקבל שום שירותים, מעבירים אותך כמו חבילה ולא צריך לשלם על שום דבר. יכול להיות שהפתרון הוא לקבוע שני סוגי שירות. אני מבין את ההנהלה שרוצה שיהיה שירות אופטימלי אבל אולי אפשר לעשות לאו קוסט גם בשירות. שירות חמישה כוכבים vip ובנוסף מי שרוצה יוכל לשלם על כוס קפה כמו בכל מקום אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר