'סופר דרינק' מחפשת מושיע חרדי

במועדה שפרסם מנכ"ל החברה, אורן מיכל, בעיתונות החרדית פונה לציבור החרדי, מבקש עזרה ומחפש משקיע שיחלץ את החברה מהקשיים הכלכליים אליהם נקלעה (כלכלה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)

מפעל המשקאות 'סופר דרינק' נמצא לפני קריסה בשל חובות ענק הנאמדים במיליוני שקלים ובשל כך הגישה החברה בקשה להקפאת הליכים וזאת בכדי להתאושש מהמצב בו היא נמצאת, לרבות חיפוש אחר משקיע שיושיע את המפעל הוותיק המוכר בעיקר בציבור החרדי.

במפעל עובדים כיום שישים עובדים שמייצרים משקאות קלים ומוגזים ונקטרים, תחת המותג סופר דרינק שברבות השנים הפך לשכיח בציבור החרדי, בעיקר באירועים חסידיים.

בשל כך פנה מנכ"ל החברה ואחד מבעליה, אורן מיכל, לציבור החרדי וביקש עזרה. בעיתון 'המודיע' שפורסם בסוף השבוע פרסם המנכ"ל מודעה ובה כתב בין היתר כי אם החברה תקרוס, מחירי המשקאות בארץ יעלו.

הנושים העיקריים של החברה הם בנק דיסקונט, כמו כן ניתן לראות גם בין החברות הנושות את חברת 'שעל רובין' שמייצרת את המשקאות המתחרים ב'קוקה קולה', 'ספרייט', 'מירנדה' ו'פריגת'.

מנכ"ל החברה סבור כי המצב אליו נקלעה החברה הגיע בשל התחרות עם שאר החברות בשוק, עימו לא הצליחה החברה להתמודד. לדבריו, מטרת המהלך כעת הוא להביא משקיע חדש לחברה או להביא את החברה לחודשי הבראה.

בית המשפט אמור להתכנס ארבעה ימים לדיון שבו ישתתפו בעלי החברה ונציגי הנושים הגדולים, אז ככל הנראה יוכרע עתידה של החברה. ובינתיים החברה תשווק את מוצריה באופן רגיל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר