יצירת ערך בזמן משבר:

5 טיפים לבעלי עסקים וחברות לתקופה זו

בזמן מלחמה חוסר הוודאות והדאגות הם אנושיים ואמיתיים, וקל להיקלע ללופ של רגשות שליליים, שעלולים לפגוע בעסקים. אבל אנחנו יכולים לבחור איך להגיב אליהם (כלכלה).

סופר-מרקט (צילום: פלאש 90)

המלחמה הנוכחית היא תזכורת בולטת לסביבה ההפכפכה בה אנו חיים ופועלים. זה יצר במשק תחושת חוסר ודאות וחשש, כאשר חברות ועסקים מתמודדים בנוסף לכך עם רובד נוסף של אתגרים.

חוסר הוודאות והדאגות הם אנושיים ואמיתיים, וקל להיקלע ללופ של רגשות שליליים. זה יכול להוביל לחוסר פעולה שעלול לפגוע בעסקים. זה מצב קשה שאף אחד מאיתנו לא בחר, אבל אנחנו יכולים לבחור איך להגיב אליו.

נקיטת מעשה היא קריטית. זה עוזר להעביר את המיקוד שלנו מהדאגות למשהו חיובי ופרודוקטיבי. זה הזמן לחשוב על הערך שאנו יכולים להציע דרך העסקים שלנו. זה יעזור לנו, זה יעזור ללקוחות שלנו וגם לעסק שלנו.

מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר או אחרת? איך נוכל לענות על הצרכים של הקהילה שלנו בזמנים קשים אלה? מתן ערך אמיתי לא רק עוזר לאחרים, אלא מגביר את המורל שלנו ושומר על העסקים שלנו חזקים.

להלן כמה טיפים שאתם כעסקים יכולים למצוא אותם שימושיים עבורכם:

1. הישארו פעילים

אל תיתנו למצב לגרום לכם לקפוא. המשיכו לעבוד, להסתגל לנסיבות החדשות ולחפש הזדמנויות גם בתקופה זו.

2. התמקדו בערך

תחשבו איך החברה שלכם עושה טוב ואיך זה יכול לשמש כדי לעזור לאחרים עכשיו. הצעת ערך בונה מערכות יחסים חזקות יותר עם לקוחות ועם קהלי יעד עתידיים, מה שבודאי יועיל לכם בטווח הארוך.

3. הסתגלות וחדשנות

זמנים קשים ידועים כמעוררים חדשנות. חפשו דרכים חדשות לשרת את הלקוחות שלכם או מוצרים/שירותים חדשים שיכולים לענות על הצרכים של היום.

4. תבנו תשתיות

המצב הזה לא יימשך לנצח. התשתיות שתבנו היום אם זה ארגון מחדש, בניית תהליכי שיווק, אוטומציות ועוד ימקמו את החברה שלכם בצמיחה אקספוננציאלית ברגע שהמצב ישתפר.

5. הישארו חיוביים

הכי חשוב ועם זאת לא קל בכלל - שמירה על הסתכלות חיובית והתמקדות במה שאתם יכולים לשלוט יעזרו לכם להתקדם.

אני מציע לכם לזכור שישנם דברים שאינם בשליטה שלנו, אך ישנם לא מעט דברים שהם בשליטה שלנו ובהם עלינו להתמקד.

מאחל לכולנו לחזור לשגרה במהרה והחיילים שבחזית שיחזרו בשלום עם החטופים ללא פגע.

הכותב הינו משה לוינגר מומחה לפרסום ושיווק בדיגיטל למגזר החרדי מנכ”ל משרד הפרסום הדיגיטלי 'סמארט קליק'

משה לוינגר (עוז צדקני)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר