"אפשרויות המימון הגבוה מונעות את הצורך לשיעבוד דירת ההורים"

כך אומר טל אושקי, מנהל השיווק של EMI. מנהל השיווק של EMI מעריך כי תהיה התייצבות ברמת המחירים של הדירות. נתוני חברת EMI מראים שבמחצית השנייה של שנת 2010 התמתנה עליית מחירי הדירות. חברת אי.אם.אי מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים מאפשרת לקבל בבנקים למשכנתאות.

(פלאש 90)

האפשרות המוצעת ע"י EMI לקבל מימון גבוה לרכישת דירה מונעת את הצורך להתרוצץ אחר גמ"חים, או לשעבד את דירות ההורים – דברים אלה אמר טל אושקי, מנהל השיווק של EMI מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים המתמחה במתן מימון של עד 90% לרכישת דירות.

בשנתיים האחרונות, 2009 ו-2010 היו כמאה אלף עסקאות נדל"ן בכל שנה. השנה הנוכחית 2011, הוא מעריך, תסתיים במספר דומה של עסקאות, אולי אף ירידה של מספר אחוזים. הכיוון הכללי הוא 100 אלף עיסקות נדל"ן.

מנהל השיווק של EMI מעריך כי תהיה התייצבות ברמת המחירים של הדירות. נתוני חברת EMI מראים שבמחצית השנייה של שנת 2010 התמתנה עליית מחירי הדירות בהשוואה לעליה שהייתה במחצית הראשונה. מחברת EMI נמסר על מגמת עליה במספר הפניות למימון גבוה לרכישת דירה.

חברת אי.אם.אי מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים מאפשרת לקבל בבנקים למשכנתאות, מימון גבוה לרכישת דירה, משכנתא של עד 90% בבנקים למשכנתאות, ללא ערבים. המשכנתאות ניתנות בפועל ע"י הבנק. הפעילות כולה מתבצעת בין הלקוח לבין הבנק כפי שמקובל לגבי כל משכנתא רגילה, כולל סוג ההלוואה, הריבית, הפריסה הרחבה ורמת ההחזרים. חברת EMI מעניקה בטחון נוסף כלפי הבנק אשר מאפשר להגדיל את אחוזי המימון של המשכנתא. לדוגמא, אם הבנק מאשר מימון עד 70% ממחיר הדירה, הרי שבהתערבות EMI, המימון יכול להגיע עד 90% מערך הדירה".

בנוסף, מציעה EMI שרות חינם וללא התחייבות לבדיקת סכום המשכנתא שיש ביכולת הלקוח לקבל, בהתאם לנתונים האישיים ומותאם למאפיינים של הציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר