גפני: "העם חב חוב גדול לנגיד הבנק על תפקודו"

נגיד בנק ישראל פרופ´ סטנלי פישר הציג הבוקר את דו"ח בנק ישראל בפני יו"ר הכנסת רובי ריבלין ויו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני. הנגיד אמר כי כלכלת ישראל נמצאת בצמיחה, והנתונים המופיעים בדו"ח מוכיחים על כך: "התייחסנו למכלול הנושאים הנוגעים לכלכלה, כולל מצב העוני בחברה הישראלית" (כלכלה)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

נגיד בנק ישראל פרופ´ סטנלי פישר הציג הבוקר את דו"ח בנק ישראל בפני יו"ר הכנסת רובי ריבלין ויו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני. הנגיד אמר כי כלכלת ישראל נמצאת בצמיחה, והנתונים המופיעים בדו"ח מוכיחים על כך: "התייחסנו למכלול הנושאים הנוגעים לכלכלה, כולל מצב העוני בחברה הישראלית".

הנגיד שיבח את שיתוף הפעולה עם הכנסת ועם וועדת הכספים בכל הנושאים הכלכליים, "לשיתוף הפעולה הזה, חלק לא מבוטל בהצלחת הכלכלה הישראלית".

יו"ר הכנסת שיבח את הנגיד ואמר כי העם בישראל זכה בנגיד מהטובים בעולם. "העם בישראל זכה בנגיד שפועל לטובת כלכלת ישראל בצורה הטובה ביותר האפשרית".

ריבלין אמר עוד כי "אני מאמין גדול בחשיבות העצמאות של בנק ישראל המשליכה ישירות על כלכלת ישראל ואני שמח שבחוק בנק ישראל שהעברנו בכנסת הנוכחית הדבר בא לידי ביטוי בצורה נכונה ומאוזנת".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב גפני אמר כי "שיתוף הפעולה בין בנק ישראל לכנסת בכלל ולוועדת הכספים בפרט, חשובה מאין כמותה לכלכלה הישראלית וליציבותה, העם חייב חוב גדול לנגיד על פעולותיו בימים לא קלים ובתקופות סוערות בהם המשק העולמי היה במצב לא ברור. ב"ה הנגיד פעל בחוכמה ובתבונה והוביל את ישראל לצמיחה. אין ספק שלכנסת ולוועדת הכספים חלק משמעותי בכך, העברנו את חוק בנק ישראל שהיה חשוב מאין כמותו ליציבות ולמעמד הבנק המרכזי ושיתוף הפעולה בין הבנק והגורמים המקצועיים לוועדת הכספים הוא הדוק וחשוב".

הנגיד פישר ביקש להודות גם לאנשי הצוות המקצועי של בנק ישראל, "אני עומד ומציג את הדברים, אבל מאחורי הדו"ח יש צוות מהמקצועיים ביותר, אשר הכין וגיבש את הדו"ח שלפנינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר