חברת 'שפע ימים' גילתה אבן יקרה בחיפה: "נבואת הרבי התגשמה"

בחיפה מצאה היום חברת 'שפע ימים' אבן נדירה היקרה מיהלום. בעלי החברה בטוחים שהרבי מליובאוויטש ניבא את את הגילוי. "מציאת האבן הינה שלב נוסף בהתגשמות הנבואה של הרבי מליובאוויטש. כשהתחלנו את החיפושים, כל הגיאלוגים אמרו לנו כי אין סיכוי למצוא אבנים טובות בשטחים בהם אנו מחפשים. שוב ושוב, הנבואה הולכת ומתגשמת"

מענדל גרוזמן | כיכר השבת |
אבנים יקרות (צילום: פלאש 90)

חברת "שפע ימים" דיווחה היום (שני) לבורסה כי מצאה אבן נדיר בשם המואסנייט. אבן זו נחשבת הקרובה ביותר ליהלום מבחינת קשיותה,

ובשל נדירותה היא גם יקרה יותר. לפי דיווחי החברה, אבן שנמצאה על ידם הינה הגדולה מסוג זה שנראתה. לאור הממצא הנדיר, הופסק הבוקר בבורסה המסחר במניית החברה.

אברהם טאוב, חסיד חב"ד המשמש כמנכ"ל החברה אומר ל"כיכר השבת": "מציאת האבן הינה שלב נוסף בהתגשמות הנבואה של הרבי מליובאוויטש. כשהתחלנו את החיפושים, כל הגיאלוגים אמרו לנו כי אין סיכוי למצוא אבנים טובות בשטחים בהם אנו מחפשים. שוב ושוב, הנבואה הולכת ומתגשמת".

"זוהי אבן נדירה ומיוחדת, היקרה יותר מיהלום. כבר לפני תקופה מצאנו אבן כזו בגודל של 3 מ"מ, שהיה האבן הגדולה ביותר, מסוג זה, שנמצאה. כעת שברנו שיא נוסף ומצאנו אבן כזו בגודל של 4.1 מ"מ".

הדברים של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, שמייסדי החברה רואים בהם נבואה והבטחה, נאמרו בשיחה עם ראש עיריית חיפה דאז אריה גואל. בשיחה עמו אמר הרבי:"זהו העניין של חיפה, שיש לו ים, ושם יש עמק, ובעמק נמצאים אבנים טובות ומרגליות. והקדוש ברוך הוא עשה דבר פלא, הוא הטמין אותן בעומק הארץ, ועל כל פנים בעומק הנהר".

דברים קצרים אלו ניתנים להתפרש באופנים שונים, לאו דווקא נבואה על אותו עמק מסויים על יד חיפה, אך מייסדי החברה ראו בהם סיבה מספקת להשקיע כספים רבים ולהקים חברה לחיפוש אוצרות טבע באדמת ארץ הקודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר