
על מנת לתת מענה, במקביל, לצרכים המגוונים של לקוחותיו, יצר הבנק מערך פתרונות ממוקדים ומותאמים לאוכלוסיות שנפגעו ישירות מהמערכה מול אירן, במטרה לסייע להם להתמודד עם האתגרים השונים, ולתמוך בהם ככל שיידרש.
עבור ישראלים, לקוחות הבנק הנמצאים בחו״ל וזקוקים לבצע פעולות כדוגמת, הגדלת מסגרת אשראי, ביצוע העברות ולקיחת הלוואה, פתח מזרחי טפחות מוקד חירום ייעודי הזמין מכל מקום בעולם, במספר972-768678884 , לביצוע פעולות מול בנקאי אישי, לאחר הליך הזדהות מהיר וקל.
לקוחות הבנק שבתיהם נפגעו ממטחי הטילים, וזקוקים לסיוע כלכלי עד לקבלת הפיצוי ממס רכוש, יוכלו לקבל בטווח הזמן המיידי הלוואת גישור עד סכום של 150 אלף ש״ח ועד כ- 70% מסכום התביעה שהוגשה למס רכוש, בריבית פריים, לתקופה של עד חצי שנה.
לקוחות משכנתא של טפחות, שנאלצו לעזוב את ביתם, "ישוחררו" מתשלומי המשכנתה השוטפים ויוכלו לדחות את ההחזרים החודשיים למשך חצי שנה, ללא ריבית וללא הצמדה.
בעלי עסקים המנהלים את חשבונם בבנק, אשר עסקיהם סגורים בשל המצב המיוחד, וזקוקים לסיוע כלכלי, יכולים לקבל הלוואה בערבות מדינה ובתנאים מיוחדים, וכן להסתייע בדחיית תשלומי הלוואות.
ללקוחות פרטיים החווים קושי בתזרים השוטף, יסייע מזרחי טפחות עם הפחתה בגובה של 3% בריבית על מסגרת האשראי בחשבון.
ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים הנמצאים ביתרת זכות, יעניק מזרחי טפחות ריבית של 2% עד לגובה של 30 אלף ש״ח.
בימים מורכבים אלה של מתח וחוסר ודאות, שבהם קיומו של מגע ישיר ומהיר חשוב מתמיד, מזרחי טפחות הוא הבנק היחיד במערכת, שמעניק ללקוחותיו אפשרות לקבל שירות מהבנקאי האישי באמצעות הוואטסאפ. השירות מאפשר התכתבות ישירה, בלתי אמצעית ואישית עם הבנקאי של הלקוח שמכיר אותו ויסייע עם מענה מדוייק, מידע עדכני וכן יאפשר ביצוע פעולות בכל רגע נתון. בימים לא פשוטים אלה, האפשרות להשתמש בשירות הזה היא קריטית וחיונית.
0 תגובות