סיפור של השראה

בהשראת הכי טוב שלכן, וההגנה שאתן מעניקות לבייבי שלכן, פיתחנו בהאגיס את החיתול הכי טוב שלנו עם כריות הספיגה הרכות להגנה על עור התינוק >> עבורנו בהאגיס, כל אימא היא השראה. מי ההשראה שלכן? ספרו לנו על אימהות שהן השראה והן יוכלו לקבל ערכת האגיס מפנקת להגנה על עור התינוק (משפחה)

(צילום: יח"צ)

בהשראת הרצון להעניק את הכי טוב לבייבי שלכן, פיתחנו בהאגיס את סדרת החיתולים הטובה ביותר שלנו Huggies Extra Care – היחידה עם כריות הספיגה הרכות וכיס פנימי ייחודי למניעת נזילות, להגנה מקסימאלית על עורו העדין של התינוק.

סדרת החיתולים החדשה

האהבה האינסופית שלכן, החיבוק הרך וההגנה שאתן מעניקות לבייבי שלכן, היא ההשראה שעמדה לנגד עינינו כשפיתחנו את שתעטוף את הקטנטנים שלכם בהגנה, אהבה ורכות.

לרגל השקת הסדרה החדשה שתעטוף את הבייבי שלכם מגיל לידה ועד גמילה, האגיס מזמינה אתכן, להיות חלק מהסיפור שלנו ולספר על אימהות שמהוות עבורכן מודל להשראה.

הסתכלי סביבך. כל אשה, כל אמא היא השראה ענקית לסובבים אותה, לבעלה, לילדיה. ספרי לנו על ההשראה שלך, האישה שבין בידיעתה ובין שבמקרה מהווה עבורך מקור לכוח ועוצמה.

בין הנשים שישתתפו בפעילות וישתפו על ההשראה האימהית שלהן, יוגרלו ערכות האגיס מפנקות להגנה על עור התינוק. רוצות להשתתף? כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר