ממקום שהותו בחו"ל

הרב ברלנד הזהיר: 'מחזיקים אייפון? יהיו לכם ילדים אוטיסטים'

מנהיגה של 'שובו שנים' הרב אליעזר ברלנד נשא דברים בכינוס של חסידיו באמצעות הטלפון, והזהיר משימוש בסמארטפונים: "הבנים של בעל אייפון יהיו כולם אוטיסטים או פגועי מוח". האזינו (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת ויח"צ)

אמש (שלישי) התקיים בקהילת שובו בנים בירושלים כינוס נגד "פגעי הטכנולוגיה", מנהיג הקהילה הרב אליעזר ברלנד נשא דברים דרך הטלפון ממקום שהותו בחו"ל.

"בעזרת ה' מהיום כולם זורקים את האייפונים, סם המוות, לא יוצאים מהגיהנום לעולם, עד תחיית המתים לא יצאו מהגיהנום, כל מי שיש לו אייפון לא ייצא מהגיהנום, הוא שרף את המוח, הוא ראה את הדברים הכי מעשה תועבה שבעולם, נשרף לו כל המוח".

"הבנים שלו יהיו כולם אוטיסטים, מונגולים, פגועי מוח, עכשיו בקולומביה נולדו 5,000 ילדים בלי מוח לגמרי מרוב הפגמים, ההורים אין להם מוח מרוב פגמי הברית אז נשרף כל המוח, וכל אחד יהיה לו ילדים מונגולים, אוטיסטים, פגועי מוח, או שיוולדו בלי מוח, מעוותים, בלי אצבעות, ידיים מעוותות, רגליים מעוותות".

"כל מי שמחזיק באייפון מקולל קללות נוראות בזה ובבא, בית דין של מטה, בית דין של מעלה, כולם מקללים אותו, עוברים שבמעי אמם מקללים אותו, העוברים שנולדים בלי מוח, עם מוח מעוות או מונגולים אוטיסטים, מקללים אותו,
"מונע בר יקבוהו לאום". אומרת הגמ' בסנהדרין, שהעוברים מקללים את האבות שהביאו אותם פגועי מוח, אוטיסטים".

"כל מי שמחזיק אייפון ביד שלו לא ייצא לעולם מהגיהנום עד תחיית המתים, משיח לא יוציא אותו, משה רבינו לא יוציא אותו, וגם רבינו רבי נחמן מברסלב לא יוציא אותו מהגיהנום. רבינו אמר שמי שיבוא לציונו ויאמר את התיקון הכללי וייתן פרוטה לצדקה, אמר רבינו שמהפאות יוציא אותו מהגיהנום, אפילו אם עבר מה שעבר. רק מעתה יקבל על עצמו שלא ישוב לאוולתו חס ושלום".

אבל, הוסיף הרב ברלנד, "רבינו לא מוציא אדם שיש לו אייפון שעושה עבירות בכוונה, במזיד, בזדון, בשאט נפש, בכוונה תחילה. אפילו זדון יש לו מחילה אם מפסיקים אם מתחרטים. אלו שמחזיקים את האייפונים לא מתחרטים, להיפך הם שוקעים בטומאה יותר ויותר, כל יום כל דקה שוקעים בטומאה יותר ויותר, הקללה שרובצת עליהם, ועל זרעם, ועל הבנים שלהם, ועל הבנות שלהם, עד סוף כל הדורות, והיא לא תסור לעולם מהם".

הרב ברלנד המשיך בדבריו הקשים: "כל מי שמחזיק אייפון לא יצא לעולם מכל הקללות שיש בפרשת כי תבא, צ"ח קללות, וכל הקללות שיש בפרשת בחוקותי, מ"ט קללות. הם מאבדים את אורות הצחצחות, ושום תשובה לא תעזור לבן אדם עד שאדם לא שובר את האייפון ממש, שובר את הטומאה הזאת".

"כל אשה שיש לבעלה אייפון חייבת להתגרש מבעלה, הנשים צריכות לעמוד על המשמר, חכמת נשים בנתה ביתה ובזכות הנשים שיעמדו על המשמר כל הבעלים יזרקו את האייפונים" סיים.

האזינו להקלטה באדיבות קו המידע שובו בנים 02-58-75-777

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר