מצבה משתפר

התפללו: הרבנית הפופולרית מהפייסבוק אושפזה במצב קשה

רונית ברש, שמוכרת בשנים האחרונות כ"רבנית ומחזירה בתשובה" הזוכה לפופולריות גדולה ברשתות החברתיות, אושפזה בבית החולים ברזילי במצב קשה. העוזרת שלה: "המצב יציב ברוך השם" (חרדים)

משה ברדא | כיכר השבת |
(צילום מסך / מתוך ערוץ היוטיוב "רונית ברש")

רונית ברש, שמוכרת בשנים האחרונות כ"רבנית ומחזירה בתשובה" הזוכה לפופולריות גדולה ברשתות החברתיות, אושפזה בבית החולים ברזילי באשקלון בעקבות תסחיף ריאתי. העוזרת האישית שלה מסרה ל"כיכר השבת" כי מצבה הולך ומשתפר.

מיקה, יד ימינה של המחזירה בתשובה אמרה ל"כיכר השבת" כי "אנו מבינים את הדאגה לשלומה, אך לידיעת כולם המצב שלה יציב כעת ברוך ה'. גופה מתפקד, היא מתאוששת מהמצב הבריאותי שהיה לא טוב וכולנו מקווים לשלומה".

ברש בת ה-38, שהובילה בשנים האחרונות לא מעט נסיעות לקבר רבי נחמן מברסלב באומן, הובהלה לבית החולים ברזילי בסוף השבוע במצב קשה, זאת בעקבות קריש דם שנוצר בשל ניתוח שעברה ויצר תסחיף בריאתה. היא אושפזה במחלקת בבית החולים כשהיא סובלת מקשיי נשימה, ולאחר סדרת טיפולים ובדיקות, כך מסרו מקורביה, התייצב מצבה.

בעברה, הייתה ברש חילונית שארגנה מסיבות טבע. היא חזרה בתשובה לפני יותר מעשור ומאז היא סוחפת אחריה אל הדת אלפי נשים. טקסי הפרשות החלה שלה מושכים אליהם נשים רבות והיא כאמור גם מקיימת טיסות מאורגנות לנשים לקברו של רבי נחמן מברסלב.

שמה לתפילה: רונית בת אליס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר