"כבר בשבוע הבא"

'רייסדור' במגעים מתקדמים לביצוע פרוייקטים בגבעת שמואל וחריש

בעקבות קריסת חברת הבנייה "אורתם מליבו", ובקשתה להקפאת תהליכים, הודיעה חברת היזמות "רייסדור" כי היא במגעים מתקדמים להחלפתה בפרוייקטים בגבעת שמואל ובחריש: "פועלים מסביב לשעון בכדי לטפל בנושא" (נדל"ן, שיווקי)

פרוייקט בנייה בחריש מתחילת 2016. אילוסטרציה (צילום: Lior Mizrahi/Flash90)

חברת היזמות 'רייסדור' נמצאת במגעים מתקדמים עם חברת ביצוע שתחליף את חברת 'אורתם מליבו' בביצוע הפרויקטים שבבעלותה בגבעת שמואל ובחריש, זאת בעקבות קריסתה של חברת אורתם מליבו.

בהודעה ששיגרה לאחרונה 'רייסדור' לרוכשיה הבהירה, כי כחברה יזמית היא זו שעומדת מול הדיירים בהתחייבויות להשלמת הפרויקט ומסירת הדירות במועד וכי העבודות באתרים יימשכו כמתוכנן.

ברייסדור מסרו כי "מרגע היוודע הדבר, אנחנו פועלים מסביב לשעון בכדי לטפל בנושא, כולל הרגעת קבלני משנה. אנחנו מתנהלים מול הנאמן (שטרם אושר), מול עורכי הדין של אורתם מליבו במטרה לקבל לידינו את השליטה באתר ולהגיע לבית המשפט עם הסכמות ככל שניתן כבר בשבוע הבא".

חברת הבניה 'אורתם מליבו' מבצעת את פרויקט 'סונג טאוור' בגבעת שמואל הכולל 204 יח"ד ו-3,000 מ"ר מסחר, ופרוייקט 'שיר בחריש' הכולל 256 יח"ד ו-1,700 מ"ר מסחר. כאמור, לאור הקשיים התקציביים של אורתם מליבו והבקשה שהגישה להקפאת הליכים, פועלים ברייסדור להתקשרות עם חברת ביצוע אחרת כדי להמשיך מיידית באתרים.

לחברת רייסדור פרוייקטים נוספים בעפולה, קרית גת ובאר שבע שבה מליבו אינו הקבלן המבצע.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר