פרסום ראשון

יעקב גוטרמן לחץ, היזמים נכנעו: יש מקווה בחפציבה

ארבע שנים של סבל צפויות לבוא לקיצן: חברת "סולל בונה", האחראית על פרויקט המקווה בשכונת חפציבה במודיעין עלית, העבירה את הפרויקט לידי העירייה לאחר תרגיל מבריק מבית היוצר של ראש העיר גוטרמן. המשמעות: בתוך כחודש, המקווה צפוי לפעול. הפרטים (חרדים)

גוטרמן על רקע הבניה בעיר (צ´: פלאש 90)

אחרי ארבע שנים, מסתמן פתרון לסאגת המקווה בפרויקט חפציבה שמודיעין עלית, לאחר שחברת "סולל בונה" הסירה את ההתנגדות למסירת המקווה לידי העירייה משום שקיבלה את הכספים שדרשה.

סגן ראש עיריית מודיעין עילית הרב יעקב ולנשטין, גילה לכיכר השבת, כי בצהרי יום רביעי נקרא לביתו של מרן הגרי"ש אלישיב שליט"א. הגרי"ש אלישיב הביע בפניו את כאבו על סבלם של מאות תושבי חפציבה, שבמשך ארבע שנים נאלצו לנדוד למקוואות מרוחקים בעיר. "מה אפשר לעשות בנידון?", שאל אותי הגרי"ש, ואני השבתי: "מסתמן פתרון לבעיה. ופניו של הגרי"ש אורו".

הפרשה החלה לפני ארבע שנים. חפציבה, חברת הנדל"ן ז"ל החלה לבנות את המקוואות הללו באמצעות קבלן משנה - חברת סולל בונה. אלא שההתמוטטות הכלכלית של חפציבה הביאה למשבר בבנייה, לאחר שסולל בונה לא קיבלה את הכסף שדרשה. מאז, שומרים גברתנים על המבנים מחשש שתושבים יפלשו למקום.

לפני כשבועיים, חל מפנה בפרשה. ראש עיריית מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן העביר במועצת העיר החלטה ולפיה, היזמים שחפצים לבנות בשכונות גרין פראק וחפציבה, לא יקבלו היתרי בנייה כל עוד הם לא מעבירים לחברת "סולל בונה" את הסכום הדרוש.

הלחץ היה אפקטיבי והראה תוצאות מיידיות: ימים ספורים לאחר-מכן התכנסו היזמים והחליטו פה אחד להסדיר את התשלום.

חברת "סולל בונה" נענתה לסיכום שהושג בין העירייה ליזמים, וראשי החברה הודיעו חגיגית לראש העיר שעוד השבוע תעבור בעלות המקווה לידי העירייה. בתוך חודש, הם מבטיחים, המקווה יחל לפעול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר