סערה ב'אור לציון'

ראש הישיבה לבחורים: "מי שישתתף בחתונה יסולק"

באולם שמחות הסמוך לפתח תקווה חגג אמש תלמיד ישיבת 'אור לציון' את שמחת נישואיו, אך הופתע לגלות כי חבריו לספסל הלימודים נעדרים מהשמחה, וזאת לאחר שרה"י אסר את ההשתתפות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגאון רבי אליהו אבא שאול (צילום ארכיון: ג.ד.)

סערה בישיבת "אור לציון" בירושלים: ראש הישיבה, הגאון רבי אליהו אבא שאול, אסר על תלמידי הישיבה להשתתף בחתונה של אחד מתלמידי הישיבה שנערכה אמש (ראשון) באולם אירועים סמוך לעיר פתח תקווה.

מבדיקת "כיכר השבת" עולה כי החתן, תלמיד ועד חמישי בישיבה, למד עד לחתונתו בישיבה. לפני תקופה סולק מהישיבה לאחר שלטענת הישיבה לא עמד בכללי הישיבה, אך לאחר זמן מה הוחזר לישיבה.

לדברי תלמידים בישיבה, הבחור שנישא אמש, היה בקשר "בעייתי" עם ראשי הישיבה. תלמידי הישיבה קיבלו הוראה מראש הישיבה ובנו שלא להגיע לחתונה.

בהוראה שניתנה לתלמידים אוימו הבחורים כי מי שישתתף בחתונה תילקח ממנו מיטתו והוא יסולק מהישיבה לאלתר. הסיבה הרשמית: לא מקיימים חתונות בחודש אלול.

לדברי התלמידים, ההוראה הייתה חד משמעית. ומעדויות מתוך החתונה, בחלקה הראשון היא הייתה דלילה מתלמידים, וכעבור שעות הגיעו בחורים מישיבות אחרות לשמח את החתן.

יצוין כי בזמן חתונת הבחור השתתף הגר"א אבא שאול בחתונת בתו של הפוסק הגאון רבי ציון הכהן קוק.

"כיכר השבת" ניסה לפנות לבנו של ראש הישיבה בא כוח אביו, בניסיון לקבל את תגובתם, אך זה בחר לנתק את הטלפון כששמע במה מדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר