חכמת ההמונים

אתם קובעים: איזה יום היום? כנסו והצביעו

אם גם אתם כבר יותר מדי זמן בבית, מי בחל"ת ומי בבידוד, מי בהסגר ומי בסתם חופשה, מי ברעש ומי במגיפה, כנראה שגם אתם כבר לא ממש בטוחים "איזה יום היום" • כנסו והצביעו (מעניין)

(צילום: shutterstock)

אם גם אתם כבר יותר מדי זמן בבית, מי בחל"ת ומי בבידוד, מי בהסגר ומי בסתם חופשה, מי ברעש ומי במגיפה, מי במסיכה ומי בכפפות, כנראה שגם אתם כבר לא ממש בטוחים איזה יום היום.

שני או חמישי? אבל זה ערב חג, אז אולי ערב שבת? מצד שני במניין המרפסות קראו היום בתורה, אבל רגע, גם אתמול קראו. אז איזה יום היום?

אתר 'כיכר השבת' חבר לקבוצה הרשמית "איזה יום היום?" לעריכת הסקר המקצועי והראשון מסוגו בישראל שיקבע איזה יום היום.

התשובות יעובדו על ידי מומחי הסקרים של מכון סקרים מקצועי והתוצאות יתפרסמו מחר, ביום (טרם נקבע).

מנכ"ל הקבוצה, מוטי רובינשטיין, מסביר את חשיבות ההשתתפות בסקר: "מדובר בסקר המקצועי הראשון מסוגו בעולם, שנערך על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, במטרה לבדוק אחת ולתמיד איזה יום היום. מוקדם יותר פתחנו את הקבוצה הרשמית "איזה יום היום?" כדי לתת מענה למספר חברים ומכרים שהתבלבלו ולא ידעו איזה יום היום, אך כעבור שעה קלה גילינו כי מדובר בתופעה חוצת מגזרים, עמדות ודעות קדומות. מיליוני אנשים הנמצאים בבידוד ברחבי העולם, לא יודעים איזה יום היום".

רובינשטיין מספר כי מיד יצר קשר עם סמנכ"ל הקבוצה אפי סקקובסקי ואחרי התייעצות רצינית החליטו לערוך סקר מקצועי באמצעות חברת סקרים המתמחה במגזר החרדי. "שוחחנו עם דודי שמיד נעתר למשימה ותוך זמן קצר יצאנו עם הסקר המקצועי הראשון מסוגו בעולם. הראש הישראלי תמיד ממציא לנו פטנטים ואנו גאים להוביל את פריצת הדרך הזאת בנושא איזה יום היום. אנו מקווים שהתוצאה תהיה לשביעות רצון כל עם ישראל", מסכם רובינשטיין.אז איך משפיעים?

1. משיבים על השאלון הקצר
2. משפיעים וקובעים איזה יום היום

בהצלחה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר