אב לתינוקת

אברך בן 24 במצב קשה לאחר שקיבל אירוע לב; התפללו

באמצע הלילה התמוטט לפתע אברך בן 24, בביתו שבבני ברק, מאירוע לב. כונני ההצלה ערכו לו החייאה ממושכת, כשלצידם בוכות אשתו, שלפני לידה, ובתם הפעוטה • התפללו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רפאל אליהו בן חיה ציזל (צילום משפחתי)

בבית החולים שיבא שבתל השומר מאושפז כעת (ראשון) במצב קשה מאוד אברך צעיר, שלפני מספר שעות קיבל לפתע אירוע לבבי.

המקרה התרחש בביתו של ר' אליהו מילצקי שבשכונת אור החיים בבני ברק, אליו הוזעקו כונני ארגון הצלה משום שחש ברע. אלא שבמהלך פינויו לאמבולנס, איבד האברך את הכרתו ומערכות גופו קרסו.

לא פחות משעה וארבעים דקות ביצעו הפארמדיקים החייאה מאומצת, כשלצידם עומדות כל העת אשת האברך ובתם התינוקת, ממררות בבכי מהאסון הפתאומי ומהדרמה המפחידה.

בהמשך, עם הצלחת ההחייאה, הובהל ר' אליהו לבית החולים על ידי צוות הטיפול נמרץ, כאשר לאחר אבחון ראשוני בחדר הטראומה במקום, חובר גופו למכשיר האקמו (מכונת לב-ריאות).

בת משפחה ששוחחה עם 'כיכר השבת' מתארת, כשקולה חנוק מדמעות: "אליהו נשוי כשנתיים, מאז שסיים את לימודיו בישיבה הגדולה בביתר עילית ('אקרמן'). הוא ממש בתחילת החיים, ללא כל רקע רפואי, ואנחנו לא יודעים מאיפה זה נפל עלינו".

"אשתו בחודש השמיני להיריון, יש להם ילדה תינוקת, בת שנה בערך, וזה אסון לא נורמלי. הכל משמים; אנא! אני יודעת שיש הרבה אסונות, ומה שלא קורונה כאילו 'לא נחשב'. זה נורא ואיום. תתפללו עליו", היא מסיימת, נרגשת.

שמו של האברך הצעיר, לתפילה: רפאל אליהו בן חיה ציזל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר