בחירות 2021

ביהדות התורה מבהירים: לא סגורים עם גדעון סער

"זה קשקוש מוחלט, פשוט כלום. אין שום שיחות עם גדעון סער", כך הגיב חבר כנסת ב'דגל התורה' לדיווח כי 'יהדות התורה' סגורה עם גדעון סער ביום שאחרי הבחירות (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גדעון סער במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: דוד זר)

"אין משא ומתן עם גדעון סער, צריך שיקרה נס כדי שנלך איתו", כך אומרים בכירים ב'דגל התורה' וב'אגודת ישראל', בעקבות הדיווחים על הסכם חשאי להקמת ממשלה בראשות סער יחד עם הסיעות החרדיות.

לדברי ח"כ ב'דגל התורה' בשיחה עם 'כיכר השבת': "לכולם ברור שאנחנו נלך עם נתניהו, תהיה התייעצות לאחר הבחירות עם גדולי ישראל והם אלו שיכריעו, לא צפוי להיות שינוי בתמיכה שלנו בבנימין נתניהו. עם זאת אנחנו לא מאמינים בשיטת הפסילות, אנחנו לא פוסלים אף אחד".

לדבריו: "זה קשקוש מוחלט, פשוט כלום. אין שום שיחות עם גדעון סער. לא היה משא ומתן ולא יהיה משא ומתן".

גם ב'אגודת ישראל' אומרים דברים דומים: "אנחנו עם נתניהו, זה לא סוד. נמליץ עליו לנשיא המדינה. אין שום משא ומתן עם גדעון סער".

כזכור, הבוקר דיווח העיתונאי שלום ירושלמי ב'זמן ישראל' כי גורמים בכירים ב'תקווה חדשה' התבטאו ש'יהדות התורה' סגורה עם סער: "לסער יש הסכם חתום עם יהדות התורה על כינון קואליציה משותפת שתקום בראשותו של סער. בקואליציה הזו יהיו חברות כל המפלגות שסער יבקש לצרף, למעט ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן".

כזכור, אמש התבטא יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, בריאיון לחדשות 12 כי: "אנחנו כנראה הולכים עם נתניהו, כנראה, ואני אומר זאת בהסתייגות; נצטרך להביא נתונים לפני הרבנים, כי יש בכל אופן שוני ממה שהיה אז בבחירות הקודמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר