בשל השיטפונות

אסון בניו יורק: ר' שמואל דוד וויסמנאדל ז"ל

אבל בקהילה: השיטפונות בניו יורק גבו קורבן טראגי. הרב שמואל דוד ווייסמאנדל, תושב 'קרית נייטרא' במחוז ווסטצ'סטר שבניו יורק, טבע למוות ברכבו והוא בן 69 (דיין האמת, חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

אבל בקהילה: השיטפונות בניו יורק גבו קורבן טראגי. הרב שמואל דוד ווייסמאנדל, תושב 'קרית נייטרא' במחוז ווסטצ'סטר שבניו יורק, טבע למוות והוא בן 69.

לפי הפרטים שהתגלו עד כה, המנוח נהג ברכבו על גשר טאפאי זי, החוצה את נהר ההדסון בניו יורק, ואז נסחף אל תוך מים עמוקים, שם היה לכוד במשך זמן רב.

ל'כיכר השבת' נודע כי בני משפחתו של המנוח ניסו לסייע ולהזעיק לו חילוץ. "יש יהודי שתקוע בגשר טאפאי זי בנהר של מים, יש מישהו עם ג'יפ גבוה שיכול להגיע?" העלה בן המשפחה סטטוס, אך למרבה הצער הספיק הרב שמואל דוד לטבוע למוות.

הרב וייסמנדל היה דמות מוכרת בשכונת 'קרית נייטרא', הממוקמת ביישוב מאונט קיסטקו שסמוך לנהר ההדסון, אזור שבו צפו החזאים הצפות מסוכנות.

הסופה 'איידה' כבר גרמה לנזקים רבים במדינות ארצות הברית, והלילה (רביעי) הגיעה לניו יורק ולניו ג'רזי.

מושלי ניו יורק וניו ג'רזי הזהירו בתחילת הערב (שעון ניו יורק) את תושביהם להימנע מיציאות שלא לצורך. בהמשך הערב הוכרז מצב חירום מלא.

מזג האוויר הקיצוני כלל סופות טורנדו, משקעים רבים ורוחות חזקות, שיצרו הרס רב. עד כה הסופה איידה גבתה את חייהם של לפחות 22 אזרחים. ביידן הציע למדינת ניו יורק כל סיוע שיידרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר