פרסום ראשון

פרשת הסחיטה: בכיר ב'וועדת הרבנים לענייני תקשורת' נחקר במשטרה

יומיים אחרי מעצרו של מפקח הכשרות מירושלים, החשוד בסחיטה באיומים ובמעורבות בהפגנות האלימות, נחקר היום במשטרה בפרשה בכיר בוועדת הרבנים לענייני תקשורת (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
העצור בתחילת השבוע (צילום: באדיבות המצלם)

חקירת סחיטת חנויות הסלולר בירושלים נמשכת: היום (חמישי) נחקר במשטרה בכיר בוועדת הרבנים לענייני תקשורת. מדובר בחשוד שני שנחקר השבוע בפרשה. ביום שלישי השבוע, כפי שדווח ב'כיכר השבת', נחקר מפקח נוסף על כשרויות הטלפונים. אלא שהפעם מדובר על בכיר בוועדה.

מעצרו של המפקח, הראשון שנחקר, כזכור, הוארך השבוע. הוא נחשד במעורבות בהפגנות נגד חנויות סלולר ללא כשרות של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' בירושלים. כמו כן הוא חשוד בסחיטה באיומים של בעלי חנויות סלולר בציבור החרדי בשנה האחרונה. כעת, כאמור, מצטרף חשוד נוסף - בכיר בוועדת הרבנים לענייני תקשורת.

השופט אלעד לנג, שהחליט על הארכת מעצרו, אמר במהלך הדיון: "במספר רב של הזדמנויות סחט המשיב באיומים בעלי חנויות סלולר תוך שהציע להם לשלם לו כספים כדי לקבל כשרות. על פי החשד בעלי חנויות שלא שילמו זכו להתקפות".

עורכי הדין שלמה חדד ואיתי כהן ממשרד כהן חדד ושות' מסרו: "מדובר בהארכת מעצר ראשונה. מרשנו מסר גרסה סדורה במשטרה ולפיה דחה את את כל המיוחס לו. המשטרה מנסה בכל דרך אפשרית ליחס לו דברים שלא ביצע מעולם והדברים יתבהרו בהמשך ההליך".

שר התקשורת, יועז הנדל, הגיב למעצר ואמר: "נמשיך לפעול נגד גורמים עבריינים שהפכו שוק חופשי לקרטל, ואת חנויות הסלולאר ליעד לפרוטקשן. מה שהיה שנים ארוכות, לא יהיה יותר".

יצוין כי את המאבק נגד חנויות הסלולר בשכונת גאולה מנהלת 'העדה החרדית', ללא קשר לחנויות הטלפונים בשאר הערים החרדיות, וזה לאחר שבתקופה האחרונה התקבלה החלטה של 'העדה' לצאת במאבק בנושה לטענתם בשל תלונות של ראשי ישיבות בשכונה.

כזכור, בתחילת השבוע התקיימה הפגנה סוערת נגד חנות סלולר ומחשבים ברחוב עזרא הסמוך לשכונת גאולה בירושלים. המשטרה פיזרה את המפגינים באמצעות מכת"ז ורימוני הלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר