המתפללים זועמים • תיעוד

ציון הרשב"י הוחשך על ידי חברת החשמל

יומיים לאחר המכתב של מועצת מרום הגליל, ויום לפני ז' אדר - הילולת משה רבנו, ניתקו בשעות האחרונות אנשי חברת החשמל את זרם החשמל ממתחם ציון רשב"י במירון.

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: נתן פרייז)

יומיים לאחר המכתב של מועצת מרום הגליל, ויום לפני ז' אדר - הילולת משה רבנו, ניתקו בשעות האחרונות אנשי חברת החשמל את זרם החשמל ממתחם ציון רשב"י במירון.

כזכור ביום ראשון נחשף ב'כיכר השבת' כי במכתב מיוחד שנשלח מטעם המועצה האיזורית מרום הגליל ומטעם כבאות והצלה, הודיעו ראש המועצה עמית סופר, וטפסר המחוז אוסקר פוקס, כי ההילולא לא תאושר בשל ליקויים בטיחותיים שהתגלו במתחם הציון, הנוגעים בעיקר למערכת החשמל במתחם הציון.

אחד המתפללים מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי אנשי חברת החשמל הגיעו בסביבות השעה 16:00 אחה"צ וניתקו את זרם החשמל, תוך שהם מותירים את הציון ואת החדרים הסמוכים בעלטה.

לדבריו, "מזה מספר חודשים כולם עדים להרס מבנים לא חוקיים במירון ע"י הרשויות, אשר אינם הביעו עניין לדבריו בביצוע תיקוני חשמל נדרשים ברחבי הציון במשך עשרה חודשים, אך כעת, יום לפני ההילולא פתאום הם נזכרו שיש בעיה במערכת החשמל, ובכך נגרם עוול גדול לאלפי המתפללים".

יצויין כי בשעות הבוקר החלו פועלים בעבודות להקמת אוהלי ענק לטובת אלפי המתפללים שצפויים לפקוד את ציון רשב"י החל ממחר, אך לאחר מספר שעות עבודה, ובהוראת אנשי המועצה העבודות הופסקו בטענה כי הקמת האוהלים לא קיבלו את האישורים המתאימים.

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "מדובר ברשתות פרטיות שאינן קשורות לחברת החשמל. חברת החשמל קיבלה צו ניתוק מתקן מסוכן ממנהל מינהל החשמל ברשות החשמל ובהתאם להנחייה ניתקה את המתקנים מרשת החלוקה של החברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר