מופץ במפלגה

"שרשרת נאמנות": תליון זהב בדמות נתניהו - מעורר סערה

בקבוצות 'הליכוד' מתרחשת סערה סביב "שרשרת הנאמנות" לנתניהו שהוצגה אתמול בכינוס בחירות. חבר הכנסת ישראל כץ ענד ומיד הסיר, והסביר: "ככה נראה עיוות מגמתי" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

כן, זה אמיתי: בצל הקרבות בפריימריז בליכוד, הופצה "שרשרת נאמנות" ליו"ר נתניהו. השרשרת, שבה נראית בולטת דמותו של נתניהו לצד דגל ישראל, נמכרת בגרסאות שונות של זהב וכסף בעשרות שקלים.

אמש (ראשון), במהלך כנס בחירות בגבעת זאב, בהשתתפות חברי כנסת ומתמודדים לרשימה, ניגש אחד המשתתפים להיידי מוזס, שמתמודדת בפריימריז, וענד לה את השרשרת. גם כץ ענד את השרשרת אולם מיד הסיר אותה.

בציוץ בטוויטר התייחס השר כץ לשרשרת והסביר כי הוא "אינו עונד שרשראות". לדבריו, "אתמול בכנס ניסתה מישהי לענוד לצווארי שרשרת. אני לעולם לא עונד שרשראות, לכן כפי שרואים בסרטון - סילקתי אותה מיד בלי לדעת כלל מה זו השרשרת. לא הייתי מתייחס לקוריוז כזה, אלמלא צייצו בתקשורת 'ישראל כ"ץ ענד שרשרת עם דיוקן של ביבי'. ככה נראה עיוות מגמתי".

רז פראג', מי שיזם את 'שרשרת הנאמנות' לנתניהו, שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103fm, והסביר מדוע החליט לייצר את התליון. "אני לא איש פוליטי", טען, "אני לא קשור לנתניהו או לשום חבר כנסת שקשור לליכוד. אני אוהב אותו, בעיניי הוא מנהיג ענק ועם ישראל חייב לו".

תליון הנאמנות כפי שמוצע למכירה

הוא הוסיף בראיון ואמר: "ראיתי שרדפו אותו לחינם. מגיע לו, אפשר לשים את הדברים בפרופורציות. עבודת אלילים? זה אפילו לא מתקרב לשם. אהבה נטו, באמת להוקיר לו אחרי כל כך הרבה שנים שמנסים לרדוף אותו ולחינם".

כנשאל פראג' כמה הזמנות קיבל מאז פרסום השרשרת, השיב כי "עדיין לא כזה הרבה, אבל אנשים עטים על זה כמו משהו משוגע מאוד. אנחנו כרגע בערך על המאות פניות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר