שבועיים לבחירות

סקר 'חדשות 12': גוש נתניהו עם 59 מנדטים

הליכוד מאבדת מנדט לציונות הדתית ומקבלת 30 מנדטים לעומת 14 לסמוטריץ' ובן גביר, כך עולה מסקר חדשות 12 ומנו גבע; לפיד עם 25 מנדטים (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סקר מנדטים של מכון מדגם בראשות מנו גבע בשיתוף איי-פאנל שפורסם הערב (שלישי) ב'חדשות 12' מעלה כי אילו הבחירות היו נערכות היום הליכוד בראשות בנימין נתניהו היתה מקבלת 30 מנדטים - מנדט פחות מהסקר הקודם.

מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד עולה ל-25 מנדטים, הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ שרצה יחד עם עוצמה יהודית של איתמר בן גביר עולה ל-14 מנדטים.

מפלגת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ ממשיכה לדשדש עם 12 מנדטים, כמו בסקר הקודם.

בגזרה החרדית, ש"ס בראשות אריה דרעי עם 8 מנדטים ויהדות התורה בראשות יצחק גולדקנופף עם 7 מנדטים.

ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים, מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי יורדת ל-5 מנדטים, מרצ בראשות זהבה גלאון - 5 מנדטים, חד"ש-תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי - 4 מנדטים וגם רע"מ בראשות מנסור עבאס - 4 מנדטים.

לפי הסקר, גוש נתניהו זוכה ל-59 מנדטים ואילו גוש הקואליציה הנוכחית עם 57 מנדטים.

המפלגות שמתחת לאחוז החסימה, הן הבית היהודי בראשות איילת שקד עם 1.7%, המפלגה הכלכלית של ירון זליכה עם 1.2%, בל"ד עם 1.2% והמפלגה של אביר קארה עם 0.5%.

הסקר בדק כמה מתכוונים להצביע ביום הבחירות - 69% מהמשתתפים בסקר השיבו כי יצביעו, בחלוקה לגושים - 78% מגוש נתניהו מתכוונים להצביע לעומת 72% מגוש הקואליציה הנוכחית.

50% חושבים שהטיפול של הממשלה במצב הביטחוני הוא רע לעומת 44% שחושבים שהוא טוב. 6% לא יודעים.

עוד עולה מהסקר כי 44% חושבים שהטיפול של הממשלה במצב הביטחוני הוא "טוב", לעומת 50% שחושבים שהטיפול הוא רע. 6% השיבו שהם לא יודעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר