המכתב והסערה בגוש

הח"כים המיועדים בהתנצחות פומבית; "בן גביר מתחנף לשמאל"

בתגובה לפרסום המכתב של בן גביר "המתחנף" לשמאל, הח"כית המיועדת פרסמה סרטון בו היא תוקפת את בן גביר. המועמד החדש מטעם 'עוצמה יהודית' מיהר להגיב לה: "נראה אותך לא מתרפסת בחוקי עונש מוות למחבלים" (חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
טלי גוטליב ואלמוג כהן (צילומסך: סרוגים, פייסבוק)

לא רגוע במחנה הימין: אם השר המיועד ח"כ איתמר בן גביר חשב שאותו כבר לא יהיה אפשר לאגף מימין, הרי שמכתבו מהבוקר (שני), אותו פרסם ב'ישראל היום' ובו כינה את תומכי השמאל "אחים" עורר את זעמה של חברת הכנסת המיועדת מ'הליכוד', טלי גוטליב.

במכתבו, לא התנצל בן גביר על עמדותיו, אך קרא לאנשי השמאל שלא לפחד ממינויו הצפוי לשר לביטחון הפנים היות ש"גם לכם יש ילדים שהולכים ברחוב והם זקוקים לתחושת ביטחון אישית".

בן גביר אף הדגיש את ההפרדה שהוא עושה בין ח"כים כדוגמת עופר כסיף לבין ה"שמאל הציוני אוהב ישראל" כלשונו. נדמה ששורה זאת עוררה עליו את זעמה של הח"כית המיועדת מהליכוד, אשר קראה בסרטון אותו מיהרה לפרסם לחברי הימין "להפסיק להתחנף לשמאל שעד אתמול עוד ירק עלינו".

"חברי הפוליטיקאים מימין. לא למדתם כלום?" תהתה גוטליב; "לא למדתם שלא צריך להתחנף ולא צריך להתרפס כדי להצדיק את עצמינו בפני אף אחד?" שאלה בזעם.

"עוד לא יבש הדיו מתוצאות הבחירות ואתם כבר רצים במכתב לאומה, בראיונות מתחנפים לשמאל.. למה?", זעמה גוטליב בסרטון שפרסמה בדף הפייסבוק שלה.

את קריאתה הנרגשת סיימה גוטליב בבקשה מאנשי הימין (בן גביר), "תפסיקו בבקשה את ההתרפסות המבישה הזאת. באנו לכאן ל-4 שנים כדי למשול".

מנגד, במפלגת עוצמה יהודית לא נשארו חייבים, והח"כ המיועד מעוצמה יהודית, אלמוג כהן הגיב למתקפה של גוטליב בעקיצה משלו: "בואי נראה אותך "לא מתרפסת" כשבן גביר יציע את הצע"ח עונש מוות למחבלים, חסינות לחיילים ושוטרים, ושינוי נהלי פתיחה באש- גוטליב, בזה את תיבחני מי ימין ומי פחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר