חוזר לאופוזיציה

מאז הבחירות: רה"מ יאיר לפיד בנתק משר הביטחון בני גנץ

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, נמצא בנתק משר הביטחון היוצא, בני גנץ, וזה על רקע האשמות ההדדיות על האחריות בהפסד גוש המרכז-שמאל בבחירות לכנסת (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ברוגז. גנץ ולפיד (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

ראש הממשלה, יאיר לפיד, נמצא בנתק ממושך משר היבטחון, בני גנץ, וזה על רקע המתקפות והאשמות ההדדיות באשר לאחריות על הפסד גוש המרכז-שמאל.

על פי הדיווח ב'כאן', לפיד גם לא משוחח עם ראשי הגוש האחרים מאז הבחירות. בסביבת לפיד אמרו בתגובה כי "בכל הקשור לביטחון המדינה, גנץ ולפיד עובדים מעולה".

כזכור, יממה לאחר הבחירות לכנסת והתוצאות שלימדו על ניצחון גדול לגוש המפלגות בראשות בנימין נתניהו, בכירים ב'המחנה הממלכתי' תקפו בחריפות את יאיר ליד והאשימו אותו בהפסד.

בין היתר טען בכיק במפלגתו של גנץ: "לפי חישוב הקולות, עם אותן תוצאות יכולנו להביא תוצאה של 61-59 לטובתנו. לפיד ניהל את הקמפיין מגן הוורדים ומהפודיום ולא בשטח. בעוד שגנץ ושאר ראשי המפלגות ירדו לשטח ולהתראיין, הוא היה עסוק בשתיית קולות הגוש. נכון לעכשיו גוש השינוי והמפלגות הערביות, קיבלו יותר קולות מבלוק נתניהו".

לדברי הבכיר: "לפיד לא דאג לחיבור של המפלגות הערביות, הוא לא דאג לחיבור מרצ והעבודה, הוא לא דאג להסכמי עודפים, והוא לא דאג לקרוא להצבעה למרצ בכדי שתעבור את אחוז החסימה. לפיד שיחק על חצי מגרש ושתה את מפלגות הגוש ובכך הביא להפסד בעל השלכות קשות לחברה הישראלית. זהו כישלון מהדהד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר