המו"מ הקואליציוני

רבני הציונות הדתית לסמוטריץ': דרוש את תיק הביטחון

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' נפגש עם כמה מרבני הציונות הדתית שחיזקו אותו בדרישתו לקבל את תפקיד שר הביטחון (פוליטי מדיני)

(צילום: ללא קרדיט)

רבני הציונות הדתית בראשות זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא והרב יעקב אריאל רב העיר רמת גן לשעבר, התכנסו אמש (ראשון) וקיבלו עדכונים מיו״ר הציונות הדתית על המגעים הקואליציוניים להקמת ממשלה.

בפגישה השתתפו הרב דוד חי הכהן ראש ישיבת אורות התורה בת ים, הרב יהושע שפירא ראש ישיבת ההסדר רמת גן, הרב חיים גנץ ראש ישיבת מעלה אליהו, הרב שמעון כהן ראש מוסדות בית מוריה, הרב יואל מנוביץ׳ ראש ישיבת הגולן בחיספין, הרב דוד פנדל ראש ישיבת ההסדר שדרות והרב דוד תורג׳מן ראש ישיבת דימונה.

הרבנים תמכו בדרישתו של יו״ר מפלגת הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ לתיק הביטחון ואמרו כי עליו לעמוד באופן חד משמעי ובלתי מתפשר על הדרישה לתפקיד שר הביטחון כדי לחזק את בטחונה של מדינת ישראל, לחזק את רוח צה״ל, למנוע הקמת מדינה פלסטינית ולהסדיר את ההתיישבות ביהודה ושומרון.

עוד נמסר כי הרבנים מבקשים לעמוד על דרישת המפלגה לתיקי החינוך והדתות וציינו כי יש חשיבות עליונה שהציונות הדתית תוביל את העשייה למען הזהות היהודית של המדינה ברוח תורת ארץ ישראל.

הרבנים פנו בקריאה אישית לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו להכיר בכוחה בערכה ובשותפותה של הציונות הדתית שזכתה לאמון של למעלה מחצי מיליון מצביעים וקיבלה 14 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר