אנחת רווחה: אסיר יפן השלישי בדרכו לישראל

ברוך מתיר אסורים: לאחר כארבע שנים, הבחור יעקב יוסף גרינוולד, עושה בשעות אלו את דרכו מיפן לישראל וצפוי לנחות בנתב"ג בשעות הערב. בניגוד לקבלת הפנים שנערכה לשני הבחורים הראשונים ששבו לישראל, גרינוולד יתקבל בקבלת פנים צנועה בנתב"ג וצפוי להמשיך לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו

ישראל כהן | כיכר השבת |
אסיר יפן בכלא היפני (ארכיון)

ברוך מתיר אסורים: לאחר כארבע שנים, אסיר יפן, הבחור יעקב יוסף גרינוולד, עושה בשעות אלו (רביעי) את דרכו לישראל וצפוי לנחות בנתב"ג בשעות הערב.

גרינוולד שוחרר מכלאו ביפן לאחר עונש מאסר ממושך יחד עם שני חבריו, בחורי הישיבה יוסף בונדו ויואל גולדשטיין השוהים בארץ מזה זמן ממושך.

שלושת הבחורים נעצרו לפני מספר שנים בכניסתם לגבולות יפן באשמת בלדרות והברחת חומרים אסורים למדינה. הבחורים טענו כי חשבו שמדובר בעתיקות אולם השופט החליט להושיבם במאסר.

האסיר יוסף בונדו חזר לישראל לאחר שריצה שני שליש ממאסרו והמשיך לרצות את המשך המאסר בישראל. חברו יואל גולדשטיין שוחרר לפני שנה במפתיע לאחר שהשופט פסק כי לא ידע על תכולת המזוודה אותה העביר.

הבוקר מסתיימת הפרשה כשעל פי הדיווח ב'רדיו קול חי', בשעה זו עושה את דרכו לארץ העצור השלישי הבחור יעקב יוסף גרינוולד שימשיך לרצות את המשך מאסרו, כשנה, בישראל. ל'כיכר השבת' נודע כי גרינוולד ימשיך לרצות את עונשו ככל הנראה בבית הכלא ניצן.

לדברי גורמים המקורבים לפרשה מדובר בשמחה גדולה. "הסבל הגדול מאחורינו וכעת ניתן להכריז כי ב"ה לאחר כל התלאות שלושת הבחורים שבו הביתה", הם אומרים.

מי שפעלו מאחורי הקלעים במסירות רבה הינם הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק שנכנס לעוברי הקורה וכן חבר הכנסת לשעבר מאיר פרוש שטיפל בעניינים הבירוקרטיים אל מול הגורמים השונים בישראל.

בניגוד לחגיגות שהתקיימו בשנה שעברה עם חזרתו של האסיר גולדשטיין לארץ הפעם בוחרים העסקנים ובני המשפחה לשמור על פרופיל נמוך יחסית ולקבל את גרינוולד בקבלת פנים צנועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר