דרמה

נער נעלם בבני-ברק ואותר אחרי 18 שעות של דאגה

במהלך כל השבת התנהלו חיפושים וסריקות נרחבות אחר נער כבן 14, שהגיע להתארח בעיר בני ברק ונעלם קצת אחרי כניסת השבת. אחרי חיפושים ממושכים, התיר מרן הגר"ש וואזנר להפעיל ניידת מיוחדת שתכריז על היעדרות הנער. אחרי 18 שעות, הוא אותר (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

במהלך כל השבת התנהלו חיפושים וסריקות נרחבות אחר נער כבן 14, שהגיע להתארח בעיר בני ברק ונעלם קצת אחרי כניסת השבת.

משפחתו החלה בחיפושים אחריו, וכשהם לא העלו דבר, פנה אביו של הילד לתורן השבת בארגון 'הצלה גוש דן'. בשל הסכנה, הוחלט לפתוח חפ"ק בבית הכנסת קאצק ברחוב ברסלב.

משם הוציאו מתנדבים רבים מהארגון ומארגון השומרים לרחבי העיר, אליהם הצטרפו גם תושבים רבים.

לקראת שעות הבוקר המוקדמות עבר החפ"ק למשרדי ארגון 'הצלה גוש דן' ברחוב ר"ע, ובהוראת מרן הרב וואזנר שליט"א ניידת של ארגון עזר מציון ובה נהג נוכרי הסתובבה ברחבי העיר והכריזה על היעדרות הנער.

אושי שלומוביץ, יו"ר הצלה גוש דן סיפר: "לקראת השעה 12 בליל שבת פנה אביו של הנער לתורן הארגון וסיפר לו שבנו שהלך עמו לבית-הכנסת נעלם. פתחנו חפ"ק חיפושים במיידית, חילקנו את העיר לגזרות שונות ושלחנו מתנדבים. לאחר שעות של חיפושים שעלו בתוהו עליתי לנשיא הארגון מרן הרב וואזנר שליט"א שהורה לצאת ברמקולים ברחבי העיר.

"ב"ה, הנער נמצא מספר שעות לאחר-מכן".

גם בארגון איחוד הצלה בני-ברק התגייסו לחפושים הקדחתניים, כשהרב הגאון רבי יהודה סילמן שליט"א מפקח על-כך אישית על מנת שלא לגרום חילול שבת.

לאחר 18 שעות של חיפושים, אותר הנער כשהוא בריא ושלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר