צפו: אנשי 'נטורי קרתא' ב'יארצייט' לערפאת

היום מציינים הפלסטינים את יום השנה למותו של מנהיג אש"ף יאסר ערפאת, כם אנשי נטורי קרתא ציינו את היום והשתתפו באירוע לזכרו בעיר הפלסטינית רמאללה. בנוסף, הרשות הפלסטינית קוראת למדענים מרוסיה ושוויץ להשתתף בחקר מותו של ערפאת, שלדבריהם בוצע על ידי הרעלה. (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אנשי נטורי קרתא באירוע לזכרו של ערפאת (צילום: פלאש 90)

הפלסטיניים מציינים היום את יום השנה למותו של ראש ארגון אש"ף יאסר ערפאת.

באירועים רבים שקיימו הפלסטינים במספר מקומות ברחבי העולם ספדו למנהיג הארגון, שלטענתם חוסל לפני כשמונה שנים על ידי ישראל בהרעלה.

גם בקרב אנשי 'נטורי קרתא' הקיצוניים ציינו את מותו של הראיס. כאשר חלק מאנשי הקבוצה השתתפו באירוע לזכרו שנערך בעיר הפלסטינית רמאללה בהשתתפות יו"ר הרשות אבו מאזן.

(פלאש 90)

אבו מאזן באירוע לזכרו של ערפאת

בנוסף, לפי הדיווחים, הרשות הפלסטינית קוראת למדענים מרוסיה ושוויץ להשתתף בחקר מותו של ערפאת, שלדבריהם בוצע על ידי הרעלה.

הרשות קוראת לבצע את הבדיקות בשל תחקיר של רשת אל ג'זירה לפיו ייתכן שיו"ר הרשות הפלסטינית יאסר עראפת מת לאחר שהורעל, צרפת כבר הודיעה בעבר על פתיחת חקירה בנושא.

כזכור, לפני מספר חודשים פרסמה רשת אל ג'זירה תחקיר לפיו בבגדיו של ערפאת נמצאו שרידי חומר רדיואקטיבי - פולוניום, ועלה החשש כי הוא מת כתוצאה מהרעלה.

החומר הרדיואקטיבי 'פולוניום' קטלני במקרה שהוא מוחדר למזון. בשנת 2006 נהרג המרגל הרוסי אלכסנדר ליטווינקו מהרעלת 'פולניום'.

בגדיו של ערפאת, אותם לבש בימים האחרונים לחייו, נבדקו במכון לרפואה משפטית בעיר לוזאן שבשוויץ, שם הבהירו כי כדי לקבוע בוודאות את סיבת המוות יש לקחת דגימות מגופתו של ערפאת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר