לראשונה, ש"ס נגד אמסלם

הרב שלום כהן: "עם שלם, בר מינן מאיפה הוא בא"

משנים אסטרטגיה: עד אמש ההוראה של ראשי תנועת ש"ס הייתה התעלמות מוחלטת ממפלגת 'עם שלם' של ח"כ חיים אמסלם. אך במהלך כינוס פעילי ש"ס בירושלים, גינה חבר מועצת חכמי התורה, הרב שלום כהן את אמסלם ואמר: 'עם שלם' זה 'עם חסר', בר מינן מאיפה הוא בא". צפו (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: ישי כהן, תמונה: פלאש 90)

תנועת ש"ס משנה אסטרטגיה: לראשונה, מתייחסים ליו"ר 'עם שלם', ח"כ חיים אמסלם, ואף תוקפים אותו, זאת בניגוד לקו בו נקטו עד עכשיו, התעלמות מוחלטת.

ההוראה המפורשת של ראשי תנועת ש"ס, עד אמש (שלישי) הייתה שלא מתייחסים לח"כ חיים אמסלם, וזאת מאחר וידעו כי התייחסות בגנותו יכולה רק להוסיף לו קולות, אך אמש האסטרטגיה שונתה.

הגאון הגדול הרב שלום כהן, ראש ישיבת 'פורת יוסף', ובכיר חברי מועצת חכמי התורה גינה את אמסלם, במהלך נאומו בכנס הפעילים באולמי 'בית ישראל' בירושלים.

במהלך נאומו, התייחס חכם שלום לאמסלם, ואמר: "אני רוצה לדבר בשבחם של אלו העומדים בראש התנועה, כפי שאני יודע כל יום לפני שהם הולכים לעבוד בענייני הציבור יש להם קביעות של כמה שעות שהם יושבים ללמוד תורה".

"הרב אלי ישי והרב אריה דרעי יש להם קביעות, זה חשוב - יש להם הבנה אחרת", ציין חכם שלום, והוסיף עקיצה לעבר ח"כ אמסלם, "הוא ה'עם שלם' זה 'עם חסר', מאיפה הוא בא - בר מינן, מאיפה הוא בא". דבריו של הרב נקטעו בקריאות בוז של מאות משתתפי הכנס כלפי אמסלם.

מלבד חכם שלום, גם ראש מוסדות 'אור החיים', הגאון רבי ראובן אלבז נשא דברים בכנס. גורמים בש"ס מציינים כי למרות העובדה ששיגר מכתב למרן הרב עובדיה יוסף ולמועצת חכמי התורה על רצונו בשיבוץ מקורבו משה אבוטבול ברשימת המפלגה לכנסת, יש מי שמנסה לחבל בבקשה ולא לשבץ את אבוטבול במקום ריאלי רשימה.

בתוך כך, מפלגת 'עם שלם' פרסמה הבוקר את רשימת המועמדים שלה לכנסת ה-19: במקום ראשון, חיים אמסלם. במקום השני, משה צרפתי מנכ"ל המפלגה. במקום השלישי, ראובן אגסי מהפורום לשיוויון בנטל.

אחריהם ברשימה, דניאלה יקירה, מקסים אוקנין, מרב בן דוד. מאיר בן חיים, הרב אוריאל קונסטנטין רב בית הכנסת "בית אל", תמר אביסירה ובמקום העשירי זאב (ולדימיר) ניישטדט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר