הקריסה בעירייה

אלעד: ההסתדרות צפויה להכריז על סכסוך עבודה

הקריסה בעיריית אלעד: 'ההסתדרות החדשה' הודיעה היום ליו"ר ועד העובדים בעירייה כי הם רואים בחומרה את הפעולות החד צדדיות המתוכננות ע"י הנהלת העירייה. מחר, תתכנס מזכירות ההסתדרות לאשר סכסוך עבודה. בנתיים, העובדים מתכוננים להפגנה סוערת מול העירייה ומכינים צמיגים לשם כך (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מכינים צמיגים להפגנה (צילום: כיכר השבת)

התפתחות בפרשת הסכסוך בעיריית אלעד: בשעות האחרונות הודיעה "ההסתדרות החדשה" ליו"ר ועד העובדים בעירייה, תומר כהן, כי קיבלה את בקשתו להכריז על סכסוך עבודה בעירייה. ומחר (רביעי) תתכנס בדחיפות מזכירות ההסתדרות בסניף פ"ת לאישור סכסוך העבודה.

במכתב הממוען גם ליו"ר ההסתדרות עופר עיני, כותב גיורא נחום, יו"ר ההסתדרות במרחב פתח תקווה כי בהסתדרות "רואים בחומרה את הפעולות החד צדדיות המתוכננות ע"י הנהלת העירייה".

במידה וההנהלה תמשיך בתוכניותיה מבלי להגיע להבנות עם נציגות העובדים, אנו נפעל בכל הדרכים האירגוניים והמשפטיים העומדים לרשותה עד כדי השבתה", כותב נחום.

,מכתב ההסדתרות. (כיכר השבת)

בתוך כך, בוועד העובדים מתכוננים להפגנה הגדולה שמתוכננת להתקיים מחר מול לשכתו של ראש העיר יצחק עידן. ל"כיכר השבת" הגיעו צילומים החושפים את ההכנות כשעובדי העירייה מחביאים "צמיגים" בחדריהם, ככל הנראה כדי לעשות בהם שימוש מחר בהפגנה הסוערת, וזאת על רקע הקיצוצים הדרסטיים ופיטורי העובדים הכלולים ב"תוכנית ההתייעלות" שאושרה על-ידי העירייה.

בשיחה עם 'כיכר השבת', סיפר יו"ר ועד העובדים בעירית אלעד תומר כהן כי "הקיצוצים מקוממים ומשפילים, הם בניגוד להתחייבויות האישיות של ראש העיר אותן נתן בעבר, זה בניגוד לחוקת העבודה".

"מלבד זאת", טען תומר כי "הקיצוצים יורחבו, ובתוכנית ההתייעלות שהובאה השבוע לאישור המועצה מופיעים סעיפים חמורים". בנוסף עומד עידן להפריט את כל המקוואות בעיר ולפטר את עובדיהם ובהם רבנים, בלניות ואנשי תחזוקה. "מדובר ביוזמה מקוממת", טוען תומר כהן, "שאין לה אח ורע באף מקום".

תומר כהן הוסיף ואמר: "אני קורא לראשי ש"ס להתערב מידית במשבר העירוני ולהיכנס לעובי הקורה על מנת למנוע את קריסת המערכות בעירייה. תברר כי הפגיעה תהיה בעיקר בעובדים החלשים המגיעים משכבות המצוקה ואני מצפה שש"ס תדאג להם ולא תהיה שותפה בעקיפין לפיטוריהן ולקיצוץ בשכרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר