הנשיא פרס איחל החלמה לרב עובדיה יוסף

הנשיא פרס התקשר הערב לבנו של הרב עובדיה יוסף ואיחל רפואה שלימה לאביו מרן הגר"ע יוסף, בתוך כך, בבית החולים הדסה מסרו הערב הודעה לתקשורת: "הרב בהכרה מלאה ומתקשר באופן מלא עם כל הסובבים אותו, אנחנו נמשיך במספר בדיקות, ואני תקווה שבתוך מספר ימים הרב יוכל לחזור לביתו" מסר מנכ"ל בית החולים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |

נשיא המדינה שמעון פרס יצר קשר בשעה האחרונה עם הגאון הרב משה יוסף, בנו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף, שבכל השעות האחרונות נמצא לצד מיטת אביו הגדול ומשגיח על בריאותו.

הנשיא קיבל עדכון על מצב בריאותו של מרן הגר"ע, וביקש להעביר לרב כי הוא מייחל לרפואתו ואוהב אותו.

בתוך כך מנהל בית החולים 'הדסה עין כרם' שם מאושפז משעות הבוקר מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף מסר הודעה לכלי התקושרת מייד עם צאת השבת.

"בשעות הבוקר הגיע אלינו הרב עובדיה יוסף לאחר שחש בחולשה, בדיקות מקיפות שנערכו לרב העלו כי קרוב לוודאי הרב עבר ארוע מוחי קל מאוד, בהתייעצות עם הרב, בני משפחתו ורופאו האישי פרופ' שטסמן, הוחלט להשאירו לעוד מספר בדיקות ולמנוחה".

"במשך כל הזמן הזה, הרב בהכרה מלאה ומתקשר באופן מלא עם כל הסובבים אותו, כפי שציינתי אנחנו נמשיך במספר בדיקות, ואני תקווה שבתוך מספר ימים הרב יוכל לחזור לביתו".

המקובל הגאון רבי בניהו שמואל הגיע יחד עם עוזרו ר' מרדכי חסידים מיד עם צאת השבת לבקר את הרב, כמו כן הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר הגיע בשעה האחרונה לבקר את הרב יוסף.

בשעה 22:00 תתקיים עצרת תפילה מול ביתו של מרן הגר"ע יוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות