קריצה לחרדים העובדים: הסכם 'יששכר וזבולון' של יהדות התורה

'יהדות התורה' עושה עוד צעד לכיוון 'החרדים העובדים': בהוראת הגראי"ל שטיינמן תפרסם המפלגה אודות מבצע 'יששכר וזבולון' במסגרתו, המצביעים יזכו בזכויות הלומדים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגראי"ל מעיין בפרוספקט (צילום: יח"צ)

במפלגת יהדות התורה המאוחדת בשיתוף משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' האחראי על הקמפיין במגזר החרדי, מעלים הילוך ומוציאים את נשק יום הדין.

בהוראת שעה ממרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליטא שהורה לפרסם ברבים את הנוסח הבא: "ההצבעה בבחירות ביום יא בשבט תשעג עבור רשימת יהדות התורה והשבת-ג', "כמוהה כהסכם יששכר וזבולון עם עולם התורה"

מדובר ב "הסכם יששכר וזבולון" בו כל מצביעי ג' בין עובדים ובין אברכים יוכלו להיות שותפים למאות אלפי דפי גמרא שיילמדו בזכות הצבעתם.

לדברי הנוכחים בפגישה בין אנשי הפרסום לבין מרן הגראי"ל שטיינמן, האווירה במקום הייתה מרגשת, "היה זה מחזה מרגש ומפעים לראות את מרן ראש הישיבה כשהוא עומד על כל תג ותג במשך דקות ארוכות ומדקדק בנוסח המדוייק" כשלדבריהם הדבר מלמד על חשיבות המערכה הגורלית ליהדות החרדית.

ראש הישיבה הסביר כי כפי שיש לאשה את הזכויות בלימוד התורה של בעלה משום שמסייעת לו כך גם במקרה זה, יהיה המצביע שותף מלא בזכויות לימוד התורה של אלפי ורבבות דפי הגמרא שילמדו במשך השנים הקרובות בזכות הצבעתו.

צפו בפרוספקט המופץ הלילה על ידי 'יהדות התורה'. צילום: יח"צ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר