רבנים חרדים ורופא, ייחקרו בחשד שהסתירו מתעלל סדרתי

מעצרו של חשוד בעשרות מקרים של מעשים מגונים, הוארך בבית משפט השלום בירושלים. במקביל מספר רבנים ורופא ייחקרו בחשד שניסו למנוע דיווח למשטרה (בארץ)

ניסים בן חיים | כיכר השבת |
חשוד בהארכת מעצר. אילוסטרציה, למצולם אין כל קשר לנאמר בכתבה (צילום: פלאש 90)

מקרי ההתעללות המזעזעים שנחשפו בימים האחרונים מסרבים להרפות מהציבור החרדי. כעת סימון בניסטי, חרדי, גרוש ואב לשלושה מירושלים חשוד בעשרות מקרים בהם תקף ילדים וילדות.

היום (ה') החליט בית המשפט השלום בירושלים להאריך את מעצרו ב-6 ימים. בניסטי חשוד בעשרות מקרים, אך כרגע קיימות במשטרת הבירה, שלוש תלונות על חמישה מקרים שונים.

מחקירת המשטרה עולה כי בניסטי (50) כבר ריצה בעבר מאסר בפועל על עבירות התעללות ותקיפת ילדים בניו יורק, במשטרת ישראל מנהלים מגעים עם האינטרפול בכדי לברר את הנושא.

במשטרה בודקים חשד, כי בניסטי עבר טיפול רפואי בכדי למנוע את האפשרות כי ישוב לתקוף, על ידי רופא, במימונם של גורמים חרדים, הרבנים החשודים כמוערבים בטיפול הרפואי צפויים להחקר במשטרה.

כבר אתמול נחשף כי המשטרה עצרה את האיש בחשד שתקף ילדה בת 11 תושבת המרכז. במשטרה חושדים כי בעת שהתארחה הילדה אצל בני משפחה בירושלים לפני מספר חודשים ביצע האיש את זממו, בניסטי היה בבית המשפחה מאחר והוא נוהג להתארך בבית משפחות חרדיות מאחר ואינו מצוי בקשר עם בני משפחתו.

התלונה הוגשה על ידי אמה של הילדה למשטרת תל אביב והועברה למחוז ירושלים, שם העולה החשד למקרים נוספים שביצע האיש.

בעקבות כך שבניסטי גרוש ואינו מצוי בקשר עם משפחתו והוא נוהג להתארח בבית משפחות רבות, הועלה החשד במשטרה כי לחשוד שיטת פעולה זהה בבתים רבים בהם התארח, וכי פגע בעשרות ילדים נוספים.

עד עתה הודה בניסטי בעשרה מעשים נוספים מלבד התלונות התלויות ועומדות נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר