הלם בציבור הספרדי

עיתון דתי לאומי מבזה את פוסק הדור, הגר"ע יוסף

בשבועון 'מצב הרוח' של הציבור הדתי לאומי, המחולק בעשרות אלפי עותקים בבתי הכנסת השונים, מתפרסם היום מאמר חריף המבזה את מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף. את דברי נשיא מועצת החכמים מכנה כותב המאמר: "כמותם לא ניתן לשמוע אפילו מפי אחרוני הבאסטונרים במחנה יהודה" (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הרב עובדיה יוסף ולוגו השבועון (צילום: פלאש 90)

בשבועון 'מצב הרוח' של הציבור הדתי לאומי, המחולק בעשרות אלפי עותקים בבתי הכנסת השונים, מתפרסם היום מאמר חריף המבזה את מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף.

מנחם רהט כינה בטורו את דברי הרב עובדיה: "שורה של גידופים מפי ש"ס, שכמותם לא ניתן לשמוע אפילו מפי אחרוני הבאסטונרים במחנה יהודה".

כזכור אתמול (חמישי) הזדעזע הציבור הדתי לאומי בעקבות מתקפה של בטאון ש"ס, יום ליום, כנגד הבית היהודי. בשבועון מצב הרוח, שעורכו הראשי הוא ח"כ לשעבר שאול יהלום, היום באה התשובה.

במאמר נטען כי "הרבנויות הפכו לתעשיית מכונות ג'ובים לאנ"ש החרדים", והאצבע המאשימה הופנתה כלפי ש"ס ומרן הרב עובדיה יוסף.

גורם בש"ס אומר היום: "אם העיתון הבזוי הזה מבזה בצורה הזאת את גדול הדור, כנראה שמרן צדק כשתקף אותם ואמר עליהם 'בית של גויים'. אני ממליץ להם שלא יחכו לשום התנצלות מפוסק הדור".

כזכור, בשיעור שנשא הרב עובדיה יוסף ערב הבחירות, תקף הרב את 'הבית היהודי' ואמר: "יש אנשים חושבים אותם שהם דתיים. קוראים אותם מפד"ל, ויש קוראים אותם 'הבית היהודי'. זה בית יהודי? זה בית של גויים. הם רוצים לעקור את התורה, לעשות נישואים אזרחיים, לעשות תחבורה ציבורית בשבת. איזה דתיים אלה? אסור לקרוא להם דתיים, אסור לבחור בהם. מי שבוחר בהם הוא כופר בתורה".

את תגובת "מצב הרוח" לא היה ניתן להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר