הרכבת הממשלה

הרב אזרחי נפגש עם רבני ה'מזרחי': "לחצו על בנט"

ראש ישיבת עטרת ישראל וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון הרב ברוך מרדכי אזרחי, מבקש לנתק את ציר בנט-לפיד. היום הוא נפגש עם רבנים דתיים לאומיים, וביקש מהם להפעיל לחץ על בנט. "שיצור ברית עם המפלגות החרדיות כדי לשמור על עולם התורה" (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי (מימין) (צילום: יהודה פרקוביץ', כיכר השבת)

מספר שעות לאחר ששוחרר מבית-החולים, שב ראש ישיבת עטרת ישראל וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון הרב ברוך מרדכי אזרחי, לשגרת יומו.

הבוקר נפגש ראש הישיבה עם רבנים וראשי ישיבות שהגיעו לבקרו, בהם הגאון רבי ברוך דב פוברסקי ראש-ישיבת פונוביז והגאון רבי אשר ווייס, ראש ישיבת דרכי תורה. הגרב"מ אזרחי שוחח עימם ארוכות בדברי תורה ובנושאים שונים העומדים על הפרק.

שר הפנים, אלי ישי, הגיע גם הוא לביתו של ראש הישיבה ועדכן אותו בפרטי המו"מ הקואליציוני.

לכיכר השבת נודע כי את ביתו של ראש הישיבה פקדו רבנים המשתייכים לזרם הדתי-לאומי, שהיו בעבר בקשר קרוב עם ראש הישיבה בתקופת מחנה "בני תורה". הרבנים ביקשו לשמוע את דעתו על סוגיית גיוס בני הישיבות והשוויון בנטל.

הגרב"מ אזרחי הפציר ברבנים המשמשים בתפקידים בכירים להפעיל את כובד משקלם והשפעתם הרבה על יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט, שינתק את ציר השיתוף פעולה הקיים כעת עם יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד ויצור שיתוף פעולה עם המפלגות החרדיות כדי לשמור על עולם התורה.

ראש הישיבה אמר כי מדובר בגזירה קשה ביותר המרחפת מעל עתידם של בני הישיבות בארץ ישראל. "עליכם לעשות הכל על מנת לבטלה", האמר הגרב"מ אזרחי לרבנים והוסיף כי לגדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א יש צער גדול מכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר