אורי חזקיה סירב להופיע בפני חרדים

בעיריית בני ברק זועמים על הבדרן הסרבן: נגיש תביעה

במהלך אירוע שאורגן על ידי עיריית בני ברק בכדי להעסיק בני נוער חרדים בליל הפורים, יצא הבדרן החילוני אורי חזקיה שניות ספורות לאחר תחילת הופעתו. בעירייה זועמים ובודקים הגשת תלונה נגד חזקיה: "לא קיבלנו סיבה מוצדקת מדוע המופע לא התקיים לבסוף" אומר דובר העירייה ל'כיכר השבת' (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אורי חזקיה (צילום מסך מתוך 'רשת' - זכיינית ערוץ 2)

כמידי שנה בשנים האחרונות גם בליל הפורים האחרון קיימה המחלקה לתרבות ונוער בעיריית בני ברק מסיבת חג מיוחדת המיועדת לבחורים צעירים שאינם חובשים את ספסלי הלימודים ולנוער נושר תושבי העיר.

בין השאר, נאמו בפני הצעירים רבנים ידועי שם וכן אמנים וזמרים מפורסמים אלא שהפעם העיבה על האירוע החגיגי תקרית מביכה שהתרחשה בשיאה של המסיבה.

היה זה בשעה שעל הבמה הופיע הסטנדאפיסט והבדרן אורי חזקיה שהוזמן לשמח ולהצחיק את בני הנוער אולם מסיבה בלתי מובנת לאחר דקות מועטות ועוד לפני שהתחיל את ההופעה בחר חזקיה להפסיק את המופע ולעזוב את המקום.

חזקיה לא הסביר לצעירים מדוע הוא מסרב להופיע בפניהם ויצא ללא אומר מן האולם בראשון לציון. הצעירים המופתעים שהתאכזבו מהפסקת המופע אומרים הערב ל'כיכר השבת' כי לדעתם חזקיה סרב להופיע בפני בחורים דתיים ובני ישיבות. "לא ברור מה קרה שלפתע בלי סיבה הוא קם ועזב", הם אומרים בכעס.

גם בעירית בני ברק שהזמינו את המופע זועמים על חזקיה. מזכיר העיריה ודוברה אברהם טננבוים אומר בשיחה ל'כיכר השבת' כי אין ספק שמדובר במקרה מוזר ותמוה. "לא קיבלנו סיבה מוצדקת מדוע המופע לא התקיים לבסוף", אומר טננבוים.

לדבריו, היועץ המשפטי של העיריה יבדוק בימים הקרובים את האפשרות להגיש תביעה משפטית כנגד הסטנדאפיסט המפורסם בשל הפסקת המופע.

במקביל, אחד ממלויו של אורי חזקיה אמר ל'מעריב': "הקהל לא נענה לבקשתנו שלא לצלם את המופע במכשירי הסלולר, וקילל אותנו בקללות שונות", לדבריו, זאת הסיבה לנטישת המופע.

יצויין, כי גורמים בכירים בעיריה מבהירים הערב כי למרות התקרית החריגה הערב החגיגי נמשך כסידרו ובחורי הישיבות עברו את החג מתוך התעלות רוחנית.

בעיריה מזכירים כי בעבר היו רחובותיה של עיר התורה והחסידות מלאים בליל החג בנערי שוליים שהפריעו והציקו לעוברים ושבים ופגעו בקדושת החג ומאז שמתקיים האירוע התורני אותו יזם ראש העיר הקודם ח"כ יעקב אשר הרי שהדבר נפסק והשקט היחסי שב לעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר